انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان بهشتی کاشان

به گزارش مجله چایی، سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از انجام بیش از 900 عمل موفقیت آمیز آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب باز در صد روز گذشته در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان خبر داد.

انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان بهشتی کاشان

به گزارش خبرنگار از ،محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: از 900 عمل قلب، بیش از 600 آنژیوگرافی، 200 آنژیوپلاستی و استنت گذاری و حدود 100 مورد عمل جراحی قلب باز در مدت یادشده اجرا شده است.

او، با بیان اینکه بخش آنژیوگرافی این مرکز با دارا بودن 6 فوق تخصص قلب و 6 پزشک کاردیولوژیست، تنها مرکز فوق تخصصی قلب در شمال استان اصفهان است که به صورت 24 ساعته فعال است افزود: انجام فعال آنژیوپلاستی در موارد سکته های حاد قلبی یکی دیگر از موارد برجسته این بخش است که یکی از موثرترین روش ها در درمان بیماری های قلبی محسوب می شود.

دکتر شریف، با اشاره به اینکه آنژیوگرافی یک روش تشخیصی تهاجمی، برای تعیین کردن وجود و شدت تنگی عروق قلبی است شرح داد: بیشتر بیمارانی که به این مرکز مراجعه می کنند از طریق دست آنژیوگرافی می شوند که در این روش عوارض موضعی آنژیوگرافی کاهش و ترخیص بیمار نیز اغلب پس از چهار ساعت امکان پذیر است.

به گفته او، بیش از 90 درصد اعمال جراحی قلب در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ، عمل جراحی عروق قلبی و جراحی های حیاتی و اورژانسی است که توسط فوق تخصص جراحی قلب در این مرکز انجام می شود.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، انجام تمام اعمال جراحی قلب باز در این بیمارستان و کاهش چشمگیر اعزام بیماران به مراکز دیگر را یادآور شد و گفت: این مرکز آموزشی درمانی تنها مرکز ارائه دهنده خدمات جراحی قلب باز در شمال استان است که افزون بر پذیرش بیماران قلبی کاشان، به بیماران شهرستان های همجوار نیز، خدمت ارائه می کند.

دکتر شریف، ضمن تقدیر از اساتید و پزشکان گروه قلب و عروق این مرکز و با بیان اینکه میزان هزینه اعمال جراحی قلب در این مرکز براساس تعرفه دولتی و حتی نسبت به بعضی از مراکز دولتی پایین تر است افزود: بخش قلب این مرکز با به روز ترین تجهیزات استاندارد و با دارا بودن بخش های تخصصی و فوق تخصصی قادر به ارائه بهترین خدمات به مراجعین در کمترین زمان ممکن است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 661

به "انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان بهشتی کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان بهشتی کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید