انجام پروازهای مسافری و امدادرسانی در فرودگاه رشت

به گزارش مجله چایی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فرودگاه رشت برای پذیرش پروازها آماده است و از روز گذشته دو پرواز به مقصد مشهد و اصفهان از این فرودگاه اجرا شده است.

انجام پروازهای مسافری و امدادرسانی در فرودگاه رشت

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت تور کانادا بهار با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه هم اکنون شرایط جوی و پروازی در استان گیلان در حالت عادی واقع شده است، گفت: با توجه به آن که بخشی از جهتهای جاده ای در این استان مسدود است اما خوشبختانه با هماهنگی نیروهای فرودگاهی هم اکنون پروازهای مسافری و امدادی در این جهت برقرار است.

محور قزوین-رشت تا ظهر امروز به صورت کامل بازگشایی می گردد

او با اشاره به اینکه در فرودگاه رشت بیشترین میزان بارش برف و سرما را شاهد بودیم، بیان نمود: خوشبختانه هم اکنون باند فرودگاه آماده شده و هیچ مسئله ای برای پذیرش پروازها به ویژه پروازهای امدادی وجود ندارد.

جعفرزاده گفت: از روز گذشته پروازهای مسافری و امدادی در این فرودگاه انجام می گردد و تا به امروز چندین هلی کوپتر و هواپیماهای مسافری در این فرودگاه نشسته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: روز گذشته پرواز مشهد به رشت انجام شد و امروز هم پرواز اصفهان به رشت از این فرودگاه صورت گرفته است و هیچ مسئله ای از لحاظ تأخیر و یا لغو پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.

او اظهار کرد: همچنین باند این فرودگاه برای نشستن و برخواستن هلی کوپتر آماده شده و پروازهای امدادی هم برای خدمات رسانی انجام می گردد.

جعفرزاده ادامه داد: با توجه به بارش برف در چندین استان کشور خوشبختانه هیچ مسئله ای از لحاظ پروازها برای فرودگاه های شهرهای مختلف وجود ندارد و تا به امروز خبری مبنی بر تأخیر و یا لغو پروازها اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مسافران حتما باید قبل از عزیمت به فرودگاه ها از شرایط پروازهای خودشان آگاه شوند تا در صورت بروز تأخیرات احتمالی با مسئله ای روبرو نشوند.

او بیان نمود: شرکت های هواپیمایی هم موظف هستند در صورت وجود تأخیر حتما از قبل به مسافران اطلاع رسانی نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 142

به "انجام پروازهای مسافری و امدادرسانی در فرودگاه رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پروازهای مسافری و امدادرسانی در فرودگاه رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید