اولتیماتوم پلیس به اخلال گران مالی

به گزارش مجله چایی، فرمانده انتظامی پایتخت خطاب به عده ای معدود که به دنبال اخلال و سوءاستفاده و فساد مالی هستند، هشدار داد ناجا با جدیت و اشراف کامل، مقتدرانه با آن ها برخورد خواهد نمود.

اولتیماتوم پلیس به اخلال گران مالی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت ریسو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه خبرنگار خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق فراوری گفت: به دنبال یک نگاه هم افزا، وحدت بخش و یک حرکت جهادی و جدی در این راستا هستیم که اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت، سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب برای غلبه بر مخاطرات مالی، تعامل، هم زبانی و همدلی بین صنعتگران، دستگاه قضایی و پلیس را از جمله اهداف همایش نقش امنیت و اقتصاد ملی و رونق فراوری دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های نخبگان کشور و حمایت همه جانبه از فراوریکنندگان و صنعتگران، ایجاد تعامل بین نخبگان و فعالان مالی با ناجا، برنامه ریزی برای برخورد با قاچاق کالا و ارز و مفسدین مالی، توسعه گفتمان سازی در ایجاد امنیت مالی، کنترل نظارت و شناسایی مفسدان مالی و سیاست گذاری و اقدامات ایجابی پلیس از جمله دیگر اهداف این همایش است.

وی با بیان این مطلب که ناجا به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور در کنار قوه قضائیه و دولت به دنبال ایفای نقش اساسی خود در این زمینه است، گفت: در صدد هستیم تا حمایتی همه جانبه از رونق فراوری داشته باشیم و با کمک صنعتگران و مردم، مالی درون زا، متکی بر غیرت و همت را با استفاده از خرد جمعی در راستای فراوری ملی داشته باشیم.

سردار رحیمی به عده ای معدود که به دنبال سوءاستفاده و فساد هستند هشدار داد که نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت و اشراف کامل مقتدرانه و بنا بر قانون برخوردی قاطع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 180

به "اولتیماتوم پلیس به اخلال گران مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم پلیس به اخلال گران مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید