اخبار اقتصادی

قطار اهواز تهران از چه ایستگاه هایی عبور می نماید؟

اهواز از اولین شهرهای ایران است که خطوط ریلی در آن ساخته شد، در نتیجه بدیهی است که سفر با قطار از اهواز به شهرهای مختلف ایران امکان پذیر باشد.

21 آبان 1402

این گوشی ترکیبی از آیفون و سامسونگ است، عکس

زومیت نوشت: گوشی پرچم دار میزو 20 کلاسیک در سه رنگ مجذوب کننده سبز، خاکستری و سفید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 معرفی گردید.

28 مهر 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

چرا فراوری این آیفون دوست داشتنی متوقف شد؟

ایسنا نوشت: سری نو آیفون 15 فاقد مدلی با مقدار صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

انتقاد علوی از سرنوشت نامعلوم هلدینگ گردشگری

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، از عدم راه اندازی هلدینگ گردشگری انتقاد و تأکید کرد: کار خوب، کاری است که در زمان خودش انجام گردد، اگر تابستان را از دست بدهیم این کار لذت گذشته را ندارد.

29 مرداد 1402

ماجرای عجیب فوت یک دختر 25 ساله در سنندج!

هفته گذشته یک خانم جوان سنندجی در بیمارستان سیدالشهدائی سنندج برای انجام عمل جراحی اسلیو معده بستری شد، اما پس از جراحی به علت نامساعد شدن شرایط، به بیمارستان کوثر منتقل شد که در آنجا فوت کرد.

25 مرداد 1402

مزیت پنهان گوگل مپس که تقریباً هیچ کس از آن خبر ندارد

گوگل مپس (Google Maps) یکی از پرکاربردترین سرویس های ناوبری در دنیا است. این واقعیت که استفاده از گوگل مپس در هر سیستم عاملی رایگان می باشد آن قابلیت را به یک موفقیت دنیای تبدیل نموده است. علاوه بر این، مهندسان شرکت گوگل ابزار ها و ویژگی های جدیدی را برای یاری...

21 مرداد 1402

نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟

امروز صبح به صورت رسمی معین شد که علیرغم علاقه شدید استقلال و بعلاوه مهدی قایدی به ادامه همکاری با یکدیگر، باشگاه شباب الاهلی اجازه ماندن بازیکنش در ایران را نداد و او را به اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی قرض داد. قایدی فصل پیش به صورت قرضی به استقلال...

1 مرداد 1402

نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: بحث ها و صحبت هایی که از زبان بعضی از مسئولان بیان می گردد نتیجه اش جز ناامیدی و ناکارآمد قلمداد کردن مدیرانی که مسئولت بر عهده دارند نمی تواند باشد.

23 تیر 1402

برترین کلینیک انجام خدمات دندانپزشکی اقساطی یا با بیمه تامین اجتماعی

امروزه، دندانپزشکی یکی از مهم ترین بخش های مراقبت از سلامتی افراد است. با وجود این، هزینه های این خدمات برای بسیاری از افراد بالا بوده و ممکن است برای آن ها دسترسی به خدمات دندانپزشکی پیشرفته و مدرن را سخت کند. به همین علت، خدمات دندانپزشکی اقساطی و...

20 تیر 1402

اجاره خانه در شهریار چقدر است؟

اجاره خانه در شهریار به 150 میلیون تومان پول برای رهن نیاز دارد تا بتوانید یک واحد 70متری اجاره کنید.

10 تیر 1402

خرید اینترنتی اما درست!

خواندن نظرات دیگران قبل از خرید آنلاین، به خرید هوشمندانه ما یاری می نماید اما با توجه به توان مالی اقشار مختلف جامعه، به نظر می رسد ثبت نظر خود، بعد از خرید یک محصول، رسالت اجتماعی ما شده و ریسک خرید اشتباه را برای اقشار میانه جامعه کاهش می دهد.

22 خرداد 1402

رویداد توسعه هوش مصنوعی در ماموریت های هلال احمر برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طراحی محصولات و سامانه های نوین امداد و نجات، هوش مصنوعی و سامانه های شبیه ساز در آموزش همگانی و تخصصی، فناوری های نوین و هوشمند در مدیریت بحران، نقش هوش مصنوعی و پیشگیری...

10 خرداد 1402

خلاصی از گرد و غبار خانه

تمیز نگه داشتن خانه تضمینی برای سلامتی افرادی است که در خانه زندگی می نمایند. با رعایت بهداشت و نظافت مطلوب خانه، ریسک انتقال بیماری ها و عفونت ها کاهش می یابد.

6 خرداد 1402

آسفالت ریزی 300 هزار تنی در بزرگراه های کشور در دستور کار است ، برطرف مسائل اساسی 22 بزرگراه شهر در 6 ماهه اول

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برنامه ریزی ما این است که در شش ماهه اول سال، 300 هزار تن آسفالت در بزرگراه های تهران بریزیم. اعتبار این میزان اسفالت که در کارخانه های خودمان فراوری می گردد هم بیش از هزار میلیارد تومان است.

26 اردیبهشت 1402

شناسایی 45 هزار خانه خالی در منطقه 22 تهران

اخیرا آمار عجیبی از وجود 65 هزار خانه خالی در شهر تازه پردیس و 45 هزار واحد در منطقه 22 اعلام شده که در جلسه شورای مسکن استان تاکید شد از 15 شهریور قانون مالیات بر خانه های خالی با قدرت عملیاتی خواهد شد.

6 اردیبهشت 1402

یک کیلوگرم پنیر لیقوان چند؟

عمده شیرهای موجود در واحدهای صنفی شیر گاوی است، قیمت این محصول بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار در درب دامداری هر کیلوگرم 12 هزار تومان است و در فروشگاه ها با نرخ 18 هزار تومان عرضه می گردد.

22 فروردین 1402

نظامی مقلد نبود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم نظامی، نشست تخصصی پنج گنج نظامی، به همت محفل ادبی هاتف و با حضور مصطفی قلیزاده علیار، دبیر محفل ادبی هاتف؛ علیرضا مظفری و رحیم تلاش، استاد گروه زبان و ابیات فارسی دانشگاه...

23 اسفند 1401

باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی

باکس های بتنی به منظور ایجاد مجرایی با قابلیت نصب آسان برای آب ریزی جریان های آب معرفی شدند که در آن، ساخت وساز می تواند مانعی در مسیر جریان طبیعی ایجاد کند.

13 اسفند 1401

کارلوس کی روش؛ آقای غیرقابل اعتماد

روزنامه همشهری نوشت: همه چیز از یک تصویر اغراق آمیز شروع می گردد؛ تصویری که در طول یک دهه گذشته از سوی یک عده در داخل کشور ساخته شد و سعی داشت به طرفداران فوتبال القا کند کارلوس کی روش تعصب ویژه ای نسبت به ایران دارد. بار ها شنیده شد که می گفتند کارلوس از...

7 اسفند 1401
تعداد: (461)