این گیاهان حشرات را از خانه شما دور می نمایند

به گزارش مجله چایی، در تابستان حشرات و آفات نیز در این فصول از خانه های خود بیرون می آیند و ناخواسته مزاحم ما می شوند.

این گیاهان حشرات را از خانه شما دور می نمایند

گیاهان آپارتمانی می توانند نقش خوبی در دفع حشرات داشته باشند، به نگهداری از این گیاهان بیشتر ترغیب شوید. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی گیاهان آپارتمانی دور نماینده حشرات می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی دور نماینده حشرات

امروزه می توان از گیاهان دور نماینده حشرات به عنوان یک سد طبیعی در برابر حشرات استفاده کرد. این گیاهان فراری دهنده حشرات فاقد ترکیبات مضر و آسیب زا برای سلامت انسان هستند.

اسطوخودس

گل های اسطوخودس علاوه بر زیبایی خاصی که به دکوراسیون منزل شما می دهند، می توانند دافع خوب حشراتی مانند مگس ها، سوسک ها و حتی کک ها باشند. اما توجه داشته باشید که استفاده از تمامی این گیاهان آپارتمانی نمی تواند جایگزینی برای سمپاشی منزل با روش اصولی برای دفع حشراتی مانند سوسک ها را بگیرد.

رزماری

رزماری گیاه شگفت انگیزی است وحتما از اثرات دارویی آن در بهبود درد های روماتیسمی و آرتروزی شنیده اید. این گیاه خوشبو را می توانید در گلدان بکارید یا مانند ریحان اسپری آن را تهیه کنید و در مواقع احتیاج، مورد استفاده قرار دهید.

گیاه مریم گلی از گیاهان آپارتمانی دور نماینده حشرات

این گیاه نیز بوی شدیدی دارد و دارای روغن است و ماده خوبی برای دفع پشه ها و مگس ها است. می توانید این گل را در گلدان بکارید و هر زمان که احتیاج داشتید، برگ های آن را قیچی کنید و زمانی که برگ خشک شد، آن را بسوزانید. نتیجه عالی خواهد بود.

گل همواره بهار

این گیاه نیز با بوی که دارد، دفع نماینده حشرات مختلفی مانند پشه، مگس ها و سایر حشرات دوبال است. در عین حال به خاطر گل هایی که دارد زیبایی خوبی به خانه می دهد. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب این وسیله برای گلدان های شما لازم است! سر بزنید.

گیاهان گوشت خوار از گیاهان آپارتمانی دور نماینده حشرات

اگرچه این گیاهان، به تازگی در بازار ایران عرضه می شوند، اما اگر به داشتن این گیاهان در خانه علاقمند باشید می توانید از ویژگی جذب و خوردن حشرات آن ها هم بهره ببرید.

گیاه همواره سبز چینی

این گیاه با برگ های سبز با رگه های سفید دارد که با نور کم رشد می نمایند. این گیاه نیز که در ایران با نام آگلونما نخشید شناخته می گردد، آفتBکش خوبی در منازل محسوب می گردد.

حسن یوسف

این گیاه با رنگ های دوست داشتنی اط طیف قرمز تا بنفش، دافع خوبی برای حشرات است، اما احتیاج به نور دارد، نگهداری از آن سخت است و جای آن در خانه نباید زیاد عوض گردد. برای اینکه تراس زیبایی داشته باشید به مطلب چگونه یک تراس زیبا و شیک داشته باشیم؟ سر بزنید.

دراسنا

حاشیه برگ های این گیاه، کرمی رنگ، زرد و یا سفید است. رطوبت را ترجیح می دهد و برای از بین بردن حشرات آشپزخانه و حمام مناسب است.

گل یشم

این گیاه دارای برگ های سبز درخشان است و با وجود آفتاب به خوبی رشد می نماید، با قلمه زدن زیاد می گردد و به خاطر شیره ای که در برگ ها دارد، دافع حشرات است.

گیاه سانسوریا

این گیاه احتیاج چندانی به نور ندارد، رشد ان در خانه آسان است، برگ های چرمی زرد، کرمی رنگ و سبز دارد و حشرات موذی را دفع می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون این کارها خانه ای شیک نخواهید داشت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1547

به "این گیاهان حشرات را از خانه شما دور می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان حشرات را از خانه شما دور می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید