برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید را بشناسید

به گزارش مجله چایی، نصب و دانلود یک اپلیکیشن پخش موسیقی تازه روی یک گوشی اندرویدی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در بسیاری از مواقع کاربران از ظاهر تکراری و امکانات محدود اپلیکیشن پخش موسیقی پیش فرض تلفن هوشمندشان خسته می شوند. در گروهی از محصولات بازار مانند تلفن های تازه سامسونگ، نوکیا، موتورولا و بعضی از مدل های شیائومی هم خبری از اپلیکیشن پخش موسیقی نیست و کاربر باید خودش وارد عمل گردد. علت اصلی این استراتژی آن است که کاربران تلفن های هوشمند به استفاده از سرویس های پخش آنلاین موسیقی علاقه مند شوند اما برای بسیاری از کاربران، وجود اپلیکیشن پخش موسیقی لازم است.

برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید را بشناسید

در ادامه می توانید با تعدادی از برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید آشنا شوید.

اپلیکیشن پخش موسیقی Poweramp

کاربران قدیمی سیستم عامل اندروید، نام این اپلیکیشن را شنیده اند. اپلیکیشن پخش موسیقی Poweramp یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش موسیقی در اندروید است که با دانلود و نصب روی بیشتر از 100 تلفن هوشمند اندرویدی، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پخش اندروید هم لقب می گیرد. این پخش کننده موسیقی رابط کاربری بسیار ساده و دلنشینی دارد که با یاری تم های گوناگون قابل تغییر است. به همین علت اگر به رابط کاربری و تغییرات همیشگی آن عادت دارید، اپلیکیشن پخش موسیقی Poweramp مطمئن به نظر می رسد. تنظیمات بسیاری در این اپلیکیشن برای کاربران در نظر گرفته شده که همه آن ها به ساده ترین حالت ممکن در دسترس قرار دارند.

اپلیکیشن پخش موسیقی Musicolet Music Player

اگر انتظارات زیادی از یک اپلیکیشن پخش موسیقی ندارید، احتمالا این نرم افزار رایگان که هیچ تبلیغی هم برای کاربرانش تدارک ندیده برترین انتخاب ممکن باشد. برای تلفن های هوشمندی از برندهایی که اپلیکیشن پخش موسیقی ندارند، اپلیکیشن پخش موسیقی Musicolet Music Player یک انتخاب کاربردی و معقول به نظر می رسد. در این اپلیکیشن می توانید پلی فهرست هایی که به آن ها احتیاج دارید را شکل دهید، نام آهنگ ها را عوض کنید و سایر امکانات مشابه هم در دسترس هستند.

اپلیکیشن پخش موسیقی Pulsar Music Player

طراحی و رابط کاربری یک اپلیکیشن پخش موسیقی برای شما اهمیت دارد؟ پس اپلیکیشن پخش موسیقی Pulsar Music Player می تواند یک انتخاب ایده آل و بی نقص باشد. توسعه دهندگان این اپلیکیشن پیش از هر چیزی به رابط کاربری این اپلیکیشن پرداخته اند و به همین علت آن را به یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید تبدیل نموده اند. با این حال باید این حقیقت را بدانید که اپلیکیشن پخش موسیقی Pulsar Music Player یک اپلیکیشن حرفه ای و خاص نیست. اگرچه این اپلیکیشن قابلیت هایی مانند دسته بندی آهنگ ها، ایجاد پلی فهرست، تغییر نام آهنگ ها و تایمر خواب را برای کاربرانش تدارک دیده اما امکانات ویژه ای برای تغییر تنظیمات آهنگ ندارد. برای دانلود اپلیکیشن پخش موسیقی Pulsar Music Player ممکن است مجبور به استفاده از سایت رسمی این نرم افزار باشید چراکه در فروشگاه رسمی سیستم عامل اندروید، گوگل پلی، دسترسی کاربران بعضی منطقه ها به این اپلیکیشن پخش موسیقی محدود شده است.

اپلیکیشن پخش موسیقی AIMP

شاید این اپلیکیشن، کامل ترین اپلیکیشن پخش موسیقی برای سیستم عامل اندروید باشد. تقریبا امکاناتی نیست که احتیاج داشته باشد و اپلیکیشن پخش موسیقی AIMP آن را در اختیارتان قرار ندهد. با یک رابط کاربری مجذوب کننده، هزاران قابلیت کوچک و بزرگ در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته که بسیاری از رقبای مدعی هم از آن ها محروم هستند. همه فرمت های موسیقی (از WAV تا FLAC) در اپلیکیشن پخش موسیقی AIMP قابل اجرا هستند. تنظیمات اکولایزر این اپلیکیشن هم به کاربر اجازه می دهد تا هر نوع اکولایزری که برای موسیقی موردعلاقه اش می پسندد را به کار بگیرد. این نرم افزار هم به صورت کاملا رایگان تدارک دیده شده است.

در این زمینه بخوانید:

متفاوت ترین ویجت های سیستم عامل اندروید که باید آن ها را امتحان کنید

اعتیاد به گوشی را با این روش متوجه شوید

نشانه های سوختن یا خرابی مودم اینترنت را بشناسید

اپلیکیشن پخش موسیقی MediaMonkey

یکی از برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی که متاسفانه مورد توجه کاربران قرار نگرفته است. این اپلیکیشن که نسخه ویندوز هم دارد، به اکوسیستمی تبدیل می گردد که شرایط را برای پخش آهنگ های تلفن هوشمندتان روی لپتاپ یا کامپیوتر شخصی هم فراهم می نماید. ضمن اینکه اپلیکیشن پخش موسیقی MediaMonkey امکانات بسیار مجذوب کنندهی برای دسته بندی انواع موسیقی هم تدارک دیده که می توانید از آن ها برای آرشیو آثار موردعلاقه تان براساس خواننده، سبک موسیقی، نوع موسیقی و نوازنده هم بهره ببرید.

اپلیکیشن پخش موسیقی Oto Music

اگر به یک اپلیکیشن پخش موسیقی با طراحی رابط کاربری ساده و مینیمال احتیاج دارید که پیچیدگی های زیادی نداشته باشد، اپلیکیشن پخش موسیقی Oto Music برترین نمونه در میان همه رقبا لقب می گیرد. ویرایش نام و محتویات تگ یک آهنگ، ویجت های صفحه خانگی و حالت تاریک از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن پخش موسیقی Oto Music هستند که پیداکردن آن ها در رقبای مدعی هم سخت به نظر می رسد. این نرم افزار به صورت کاملا رایگان منتشر شده اما اگر علاقه مند باشید، می توانید از یک تا پانزده دلار به توسعه دهندگان آن یاری اقتصادی کنید.

اپلیکیشن پخش موسیقی Plexamp

اگر به یک اپلیکیشن پخش موسیقی احتیاج دارید و در عین حال به رابط کاربری و امکانات سرویس های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای هم وابسته هستید احتمالا اپلیکیشن پخش موسیقی Plexamp یک انتخاب خارق العاده باشد. رابط کاربری این اپلیکیشن/سرویس پخش موسیقی بسیار مجذوب کننده طراحی شده و اجازه دانلود موسیقی از فضای مجازی را هم تدارک دیده است. به همین علت می توانید از امکانات ویژه اپلیکیشن پخش موسیقی Plexamp که در سایر رقبا وجود ندارد هم بهره مند شوید. در شرایطی مشابه با بیشتر اپلیکیشن های پخش موسیقی در این نرم افزار هم قابلیت ویرایش تنظیمات پخش آهنگ تدارک دیده شده است.

اپلیکیشن پخش موسیقی Neutron Player

یکی دیگر از اپلیکیشن های پخش موسیقی که به مقدار لیاقتش دیده نشده، بدون هیچ شک و تردیدی اپلیکیشن پخش موسیقی Neutron Player لقب می گیرد. مانند بسیاری از نمونه های بازار، این اپلیکیشن هم نسخه رایگان را در اختیار کاربرانش قرار داده که تفاوت زیادی با نسخه پولی ندارد. این اپلیکیشن از انواع فرمت های موسیقی (از FLAC تا MPC) پشتیبانی می نماید و تنظیمات مجذوب کنندهی برای کاربرانی که خواستار تغییرات اکولایزر هستند هم تدارک دیده است.

اپلیکیشن پخش موسیقی Poweramp Music Player

اگر احساس می کنید به یک اپلیکیشن قدیمی و فعال برای پخش موسیقی احتیاج دارید، اپلیکیشن پخش موسیقی Poweramp Music Player گزینه جالبی به نظر می رسد. کاربران قدیمی و حرفه ای سیستم عامل اندروید با این نرم افزار آشنایی دارند و ویژگی های مجذوب کننده آن را می پسندند. رابط کاربری آن حتی پس از مدتی طولانی هم شما را شگفت زده می نماید و امکانات مجذوب کننده آن برای تغییر اکولایزر آهنگ ها هم خیره کننده به نظر می رسد. این اپلیکیشن هم ویجت هایی برای صفحه خانگی تدارک دیده و متن آهنگ های شناخته شده را نشان می دهد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1268

به "برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید