بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- ریمل یک امر جدا نشدنی برای آرایش چشم هاست و باعث ایجاد تضاد دربین سفیدی و سیاهی چشم می شود و به چشم جلوه زیبایی می دهد. اگر شما هم مژه هایی کوتاه و کم پشت دارین احتمالا یزرگترین دغدغه تان پیدا کردن یک ریمل مناسب است تا حجم مژه هایتان را افزایش دهید. بارها شده است به توصیه دوستان و افراد دیگر ریمل هایی که آن ها استفاده می کنند را بخرید ولی کارایی لازم را روی مژه هایتان نداشته باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به شما بگوییم برای انتخاب یک ریمل خوب به چه چیزهایی باید توجه کنید.

بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت

چگونه ریمل مناسب خود را پیدا کنیم؟

برای تشخیص آنکه یک ریمل خوب و مناسب ما است باید به مواردی توجه کنیم. اول از همه شکل برس مدل، دوم نوع ریمل و در آخر فرمولاسیون ریمل.

مدل برس ریمل:

در ابتدا باید انواع برس ریمل را بدانیم چون هر کدام از این برس ها برای هدف خاصی طراحی شده اند.

برس های صاف و دانه ریز: برای مژه های گوشه چشم مناسب است چون کوتاه ترند و هدف این برس ها بلندتر کردن این مژه هاست.

برس های پیج دار: مخصوص مژه های بی حالت و صاف اند و هدف این برس ها فرکردن، لیفت بیشتر و جداسازی این مژه هاست.

برس های شانه ای: مخصوص شانه کردن مژه هایی که به هم گره می خوردند و هدف آن جدا کردن و یکدست کردن این مژه هاست و حتی باعث حجم دهندگی و بلندکنندگی نیز می شود.

برس تپل: مخصوص مژه های نازک هست و هدف آن پرپشت کننده و حجم دهنده است . از این ریمل نمی شود بیشتر از یک بار استقاده کرد؛ چون اگر بخواهید لایه دوم را بزنید مژه ها را به هم می چسباند.

برس کشیده: مخصوص مژه های میانه و کوتاه است و هدف آن بلندکننده و حجم دهنده به آن هاست.

برس کوچک: مخصوص مژه های کوتاه و ریزهاست. هدف این برس پرپشت کنندگی است.

برخی از شرکت ها با ترکیب چند مدل از این برس ها یک برس چندکاره درست کردند. به همین منظور در بازار با انواع دیگر برس ریمل ها ممکن است روبرو شوید.

ماده سیاه رنگ یا خود ریمل:

از نظر بافتی دو مدل ریمل داریم ریمل خیس و ریمل خشک.

استفاده از ریمل خشک خیلی آسان است و کثیف کاری کمتری دارد و امکان اینکه بچسبد به پلک خیلی کمتراست.دوام پایین تری دارد. دلیل آن این است که از اول خشک است و بعد از چند ساعت ممکن است یه سری دانه های ریز روی گونه های تان بریزد. البته با براش یا ملایم بادست روی آن بکشید می توانید آن را پاک کنید.

استفاده از ریمل خیس سخت تر است و باید باحوصله آن را بزنید و چون خیس است واحتمال کثیف کاری هم دارد. پس باید در زدن این ریمل کمی حرفه ای باشید. ریمل خیس دوام بالاتری دارد و به محض آنکه خشک شود خود را به همان حالت ثابت نگه می دارد و ماندگاری بالاتری دارد.

ریمل از نظر فرمول:

اولی ریمل بلند کننده است و همان جور که از اسمش مشخص استمخصوص بلند کردن مژه های کوتاه و کم پشت است. در فرمولاسیون آن از فیبر مصنوعی استفاده شده است و عملکرد آن این گونه است که به نوک مژه ها می چسبد تا مژه ها را بلند تر نشان بدهد.

دومی ریمل پرپشت دهنده و حجم دهنده بوده که مخصوص مژه های نازک و کم پشت است. در فرمول اصلی خود از وکس و پلیمر استفاده کره است که به دور مژه ها می چسبد و ضخامت خاصی به مژه ها می دهد.

سومی ریمل فرکننده است که برای مژه های صاف و بی حاالت گزینه خوبی خواهد بود. فرمول غلیظ تر و قوی تری نسبت به بقیه دارد که بتواند حالتی که به مژه می دهد را حفظ کند.

مدل چهارم ریمل ترکیبی است و به این صورت که هم حجم دهنده، بلند کننده و فرکننده است و در فرمولاسیون آن از یک سری پلیمر و پیگمنت خاص استفاده شده است که کامل به مژه ها می چسبد و آن را بلند و پرپشت می کند.

دو مدل از ریمل هایی که در سالهای اخیر فروش خوبی داشته اند را باهم بررسی می کنیم.

ریمل درب مسی بورژوآ (Bourjois)

ریمل بورژآ یک برند فرانسوی است که کار خود را از دهه 80 میلادی شروع کرده است. این برند محبوب فرانسوی با کیفیت خوب ریمل های خود شناخته شده است. ریمل درب مسی Bourjois یکی از ریمل های با کیفیت و مقرون به صرفه این برند است. این ریمل به چشم های شما گیرایی و زیبایی طبیعی می دهد. قابلیت حجم دهندگی و بلندکننده ریمل بورژوآ آن را برای مژه های کوتاه و ریز مناسب کرده است. رنگ دانه های این ریمل کلملا مشکی بوده و چشمان شما را درشت تر نشان خواهد داد. خریداران این ریمل از آن به عنوان یک ریمل خوب با ماندگاری بالا و مناسب برای استفاده روزانه یاد می کنند.

برخی از ویژگی های کلی این ریمل به صورت زیر است:

  • دارای موم طبیعی برای انعطاف مژه ها
  • مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها
  • افزایش حجم مژه تا 50 درصد
  • دارای برس انعطاف پذیر
  • مقدار پوشش دهی بالا

ریمل حجم دهنده یورن (Yorn Extreme Super Lash)

بهترین محصول کمپانی المانی تبار Yorn، ریمل حجم دهنده آن است. این ریمل به دلیل دارا بودن ویتامین های مفید در خود باعث ریزش مژه های تان نمی شود. این ریمل علاوه بر حجم دهندگی قابلیت بلند کنندگی نیز دارد. افرادی که مژه های ریز و کم حجمی دارند ازریمل اکستریم سوپر لش رضایت مندی کاملی خواهند داشت. این ریمل به صورت مایع است و زود روی مژه خشک می شود. ریمل یورن برای استفاده روزانه مناسب است و نمی ریزد. خلاصه ای از ویژگی های ریمل حجم دهنده یورن را در ادامه آورده ایم:

  • عدم ریزش و پخش شدن و به هم چسبیدن مژه ها
  • حجم دهندگی فوق العاده
  • قابلیت پرپشت کردن مژه ها و ویتامینه کردن آن ها
  • با ماندگاری 24 ساعته
  • حاوی ویتامین
  • دارای برس مناسب برای حجم دهندگی مژه ها

نحوه درست ریمل زدن به چه صورت است؟

ابتدا از فرمژه استفاده می کنیم.

قبل از ریمل زدن بهتر است از فر مژه استفاده کنیم که مژه ها حالت بگیرد. فرمزه هارا باید جوری استفاده کنید که مژه هایتان نشکند و یا نریزد. برای فرمزه طزدن بهتر است اینه را روبه پااین بگیرید و مستقیم به اینه نگاه کنید و فرمژه ها از ریشه مژه ها نگه میدارید و همه مژه ها باید داخل فر مژه قرار بگیرد و با یک فشار کوچیک به ان حالت دهید. کمی بالا بیایید و همین کار را روی نوک مو انجام دهید و یک فشار کوچک به ان وارد کنید. در این مرحله فرمژه را محکم فشار ندهید چون باعث شکستگی مژه ها می شود. اگر مژه های زیادی دارید این کار را در سه مرحله انجام دهید تا مژه ها حالت بگیرد.

مرحله بعدی ریمل زدن

در ریمل را که باز کنید می بینید روی سر برس مقداری از مایع ریمل چسبیده است آن را به لبه داخلی ظرف ریمل بزنید تا مواد اضافی گرفته شود. برای آنکه مژه های تان به هم نچسبد این کار لازم است.

از بن مژه شروع به ریمل زدن کنید و کم کم برس ریمل را به سمت بالا هدایت کنید. در مرحله بعدی همین کار را به صورت زیگزاگی، از ریشه مژه ها را ریمل بزنید. این کار باعث می شود مواد بین مژه ها نماند و طبیعی دیده شوند.

برای مژه های ابتدایی چشم نیز از نوک برس ریمل استفاده کنید و خیلی آرام چپ و راست کنید.

برای ریمل زدن به مژه های پایین نیازی نیست از ریشه ریمل بزنیم و می توانید برای سهولت در ریمل زدن، رو به بالا را نگاه کنید.

سخن پایانی:

امیدواریم با نکاتی که گفته شد شما را در عمل خرید ریمل مناسب مژه هایتان یاری کرده باشیم. نکاتی که در مطالب بالا گفته شد مهم است و حتما در خرید ریمل باید به آن ها توجه کنید. امروزه با پیشرفت مد وآرایش برای هر مسئله ای یک راه حلی وجود دارد. اگر شما نیز با داشتن مژه های کوتاه اعتماد بنفستان پایین آمده است، دو ریمل معرفی شده را حتما استفاده کنید چون هم نیازتان به داشتن مژه های بلند وحجیم را رفع می کند وهم حالت طبیعی به مژه ها می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1400

به "بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید