ترامپ: باید به جای رئیس جمهور، پزشک می شدم!

به گزارش مجله چایی، رئیس جمهور آمریکا طی بازدید از مرکز کنترل بیماری های این کشور مدعی شد توانایی ذاتی در پزشکی دارد و باید این کاره می شده است!

ترامپ: باید به جای رئیس جمهور، پزشک می شدم!

به گزارش، در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ از مرکز کنترل بیماری های این کشور بازدید کرد و به تعریف از خود پرداخت. وی گفت: مردم از این که من (مسائل علمی و پزشکی را) می فهمم تعجب می کنند. هر کدام از این دکترها به من می گویند چطور این همه در این مورد دانش داری؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به جای رئیس جمهور شدن این کاره می شدم.

رئیس جمهور آمریکا از زمان شیوع کرونا در این کشور اظهارات عجیبی در خصوص این مسئله بیان کرده است. وی دو روز پیش در جلسه ای در کاخ سفید درباره اتخاذ اقدامات بهداشتی برای مهار ویروس کرونا، وقتی که یکی از مسئولان از اهمیت شستن دست و صورت به عنوان یک راه حل پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس صحبت می کرد، به مزاح حرف او را قطع کرد و گفت هفته هاست به صورتش دست نزده و آن را لمس نکرده است! حاضران در این جلسه بعد از صحبت های ترامپ خندیدند.

ترامپ پیش تر هم مدعی شده بود واکسن کرونا در راه است و نگرانی ها درباره شیوع آن را کم اهمیت توصیف کرده بود. متخصصان آمریکایی با درباره در راه بودن واکسن کرونا، اعلام کردند تولید این واکسن بیش از یک سال طول می کشد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس کنندگان آمریکا به تازگی از دونالد ترامپ به دلیل گمراه کردن مردم و دروغگویی به آن ها درباره دامنه شیوع ویروس کرونا به شدت انتقاد کرد.

نانسی پلوسی در گفت وگو با خبرنگاران از رئیس جمهور آمریکا به دلیل کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا که تا به امروز به نیمی از ایالتهای این کشور سرایت کرده، کرد. رئیس مجلس کنندگان آمریکا در ادامه یک توصیه به رئیس جمهور این کشور کرد و آن این بود که به خاطر سلامتی مردم به واقعیت ها پایبند باشد و اشتباهات خود را بپذیرد.

کرونا تا به امروز به نیمی از ایالتهای آمریکا سرایت کرده و 17 فوتی و 335 مبتلا برجای گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 284

به "ترامپ: باید به جای رئیس جمهور، پزشک می شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: باید به جای رئیس جمهور، پزشک می شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید