ترول تونگا، مکانی که می توانید شجاعت خود را تست کنید

به گزارش مجله چایی، یکی از مقصدهای پیاده روی دیدنی و جذاب نروژ در Hardanger نهفته است. ترول تونگا، مکانی رویایی و بی نظیر است که بازدید از آن دل و جرات می طلبد.

ترول تونگا، مکانی که می توانید شجاعت خود را تست کنید

در اعماق فلات نروژ در منطقه ای بنام اُدا یک مقصد پیاده رویجذاب و دیدنی نهفته است. طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه زیبایی خاصی به آنبخشیده است. ترول تونگا یکی از این مکان های جذاب و دیدنی است. ترول تونگا، سنگباریکی می باشد که به صورت افقی از دل کوه بیرون آماده است. ارتفاع این صخره تادریاچه Ringedalsvatnet که در زیر صخرهواقع شده است 700 متر می باشد. برای رسیدن به این منطقه بازدیدنمایندگان اول باید وارد اُدا Odda شده و به وسیله تیسه دال Tyssedal به اسکیه گه دالرفته و به اول راه ترول تونگا خواهند رسید.

حال با طی کردن راستا کوه و گذر از پیچ و خم های نفس گیر وصعودی 1000 متری ترول تونگا را خواهید دید. پوشش گیاهی فوق العاده، آبشارهای بی نظیرو کوه های شیب دار و سر سبز و دریاچه که در زیر آن واقع شده است زیبایی این منطقه راچندین برابر می نماید و اینجاست که پاداش این صعود نفس گیر را می گیرید. اگر شجاعتبه خرج دادید و به روی ترول تونگا رفتید یخچال های طبیعی فلات Folgefonna را خواهید دیدو احساسی به شما القا می گردد که گویی در بالای دنیا هستید. بیش از این بازدیدنمایندگانو ماجراجویان با استفاده از تله کابین فاصله 950 متری بالای سطح دریا استفاده می کردند.تله کابین این منطقه متعلق به انجمن کوهنوردی نروژ است که به کوهنوردان علاقه منداین امکان را می دهد که با گذراندن یک شب در ایستگاه در مناطق دیگر به کوهنوردی طولانیتری ادامه دهند.

پیاده روی کامل به ترول تونگا و بازگشت 10 ساعت طول می کشدو فقط برای کوهنوردان با تجربه توصیه می گردد. سفر در اسکیه گه دال Skjeggedal آغاز می گردد وجاذبه های مختلفی در طول راستا هستند از جمله سد رینگدال Ringedal، حفره های یخ زده و گزینه های دیگری شامل دوچرخه سواری و یا دیدن یک تور با راهنما در طول راستاکوهنوردی. به لطف آزادی قوانین نروژ، شما همچنین می توانید اردوگاه هایی در طولراستا برپا کنید. بهترین فصل صعود به ترول تونگا اواسط خرداد تا اواسط شهریور می باشد.

بهترین توصیه این است که از دفتر اطلاعات توریستی محلی در Odda اطلاعات لازمجهت صعود به قله را جویا شوید. آن ها شما را با اطلاعات و نقشه های منطقه آشنا می نمایند.همچنین شرایط آب و هوایی را نیز در اختیارتان می گذارند. پیاده روی به ترولتونگا به عنوان آغاز و سرانجام پیاده روی در Hardangervidda نیست. فلات کوه نروژ عظیم ترین در نوع خود در اروپا است و میزبان هایدیگری از جمله کوه Harteigen بصری جذاب است.

ترجمه و گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 841

به "ترول تونگا، مکانی که می توانید شجاعت خود را تست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترول تونگا، مکانی که می توانید شجاعت خود را تست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید