تعطیلات و کابوس شیوع کرونا در روزهای آینده تهران

به گزارش مجله چایی، استاندار تهران، تعطیلات را کابوسی برای ستاد مقابله با کرونای پایتخت خواند و گفت: متاسفانه تعطیلات عواقب بدی از نظر افزایش شیوع و آمار بیماری در پی داشته است.

تعطیلات و کابوس شیوع کرونا در روزهای آینده تهران

به گزارش ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، کرونا را یک بیماری جدی برشمرد و گفت: کرونا ماهیت پیچیده و ناشناخته ای دارد و به این زودی ها از جهان حذف نمی شود و تمامی سازمان ها و ارگان ها برای مقابله با آن نیاز به آمادگی درازمدت دارند.

او محدودیت های اعمال شده در تهران را عاملی مهم در کنترل بیماری در طی این دوران دانست و فرهنگ بالای مردم و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در اجرای این مداخلات مهم برشمرد و گفت: در ادامه این جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ پیشگیری در جامعه بسیار مهم است.

بندپی بر جلوگیری از فرسودگی و خستگی کادر بهداشت و درمان و تمامی افرادی که در نبرد با این بیماری درگیر هستند تاکید کرد و اضافه نمود: پیشگیری مهمترین راهکار در این زمینه است و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی زنجیره بیماری را قطع کنند و میزان شیوع را کاهش دهند.

استاندار تهران، تعطیلات را کابوسی برای ستاد مقابله با کرونای پایتخت دانست و گفت: متاسفانه تعطیلات عواقب بدی از نظر افزایش شیوع و آمار بیماری در پی داشته است. بنابراین باید با اعمال محدودیت ها کمک کنیم تا زنجیره بیماری قطع و بیماری مهار شود و نیروی انتظامی نقش ارزنده ای در نظارت بر اعمال محدودیت ها داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 629

به "تعطیلات و کابوس شیوع کرونا در روزهای آینده تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات و کابوس شیوع کرونا در روزهای آینده تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید