کوشش می کنیم خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق گردد، کارهای بنیادی تری باید برای توسعه استان انجام گیرد

به گزارش مجله چایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ملاقات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هدف از سفر هیات اعزامی به این استان را کوشش برای حل مسائل این مناطق،حمایت جدی،برنامه ریزی و مدیریت صحیح پروژه ها دانست.

کوشش می کنیم خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق گردد، کارهای بنیادی تری باید برای توسعه استان انجام گیرد

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا پناه اظهار امیدواری کرد: این سفر منشا برکات فراوان برای استان باشد و زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی را فراهم کند .

آنالیز و ارزیابی مسائل بزرگ ترین تعاونی کشور، ایجاد خانه امید برای بازنشستگان، آنالیز سد تنگ سرخ، جاده یاسوج به شیراز و چندین طرح بزرگ و کوچک از دیگر اهدافی بود که پناه به آنها اشاره نمود.

وی اضافه کرد: بنا به تدبیر و دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل و مسایل هفت استان محروم کشور که به لحاظ شاخصه های مالی از جمله بیکاری در رده های پایین جدول قرار دارند، آنالیز و ارزیابی می شوند.

در ادامه این ملاقات،عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احتیاج است کارهای بنیادی تری برای توسعه استان انجام گیرد و طرح های خوبی ارائه گردد تا توسعه و کسب و کار رونق گیرد.

وی توضیح داد: این استان با دارا بودن منابع بزرگ نفت، جنگل، منابع طبیعی، گاز، و .... از مزایای این همه نعمت بی بهره است و باید به طور موشکافانه دلیل این عدم موفقیت جست و جو گردد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این ملاقات اظهارکرد: این استان دارای ظرفیت های بی بدیلی در بخش های آب، نفت، گاز، جنگل و .... بوده اما آن گونه که باید دیده نشده است .

وی اضافه کرد: سال های اخیر دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته به گونه ای که می توان به طور قطع اذعان داشت که در بعضی شاخص ها در این هشت سال به اندازه 40 سال کار شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعزام تیمی متشکل ار معاونان، روسای صندوق و بانک های مختلف زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نشان دهنده توجه و حسن نیت دولت به این استان دانست.

کلانتری اعلام کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه طرح های راه، سد، تعاونی ها، کشاورزی، ایجاد بیمارستان، مراکز رفاهی و تجاری و ..... احتیاج به بازنگری و حمایت دارد.

وی مطرح کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت بوده و طرح هایی که شروع می شوند نیز باید تا خاتمه دولت به انتها برسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد؛ این سفر ارزشمند دارای دستاوردهای خوب و منشا تحول برای مردم استان باشد.

به دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت میرزایی معاون امور مالی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال) در سفری دو روزه به منظور آنالیز شرایط طرح های اشتغالزایی ،سرمایه گذاری، شرایط بیکاری، بازدید از پروژه های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 862

به "کوشش می کنیم خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق گردد، کارهای بنیادی تری باید برای توسعه استان انجام گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق گردد، کارهای بنیادی تری باید برای توسعه استان انجام گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید