توزیع اقلام امدادی و زیستی میان 185 خانوار متاثر از سیل در فارس، امداد رسانی در 14 شهرستان ادامه دارد

به گزارش مجله چایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ضمن تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب گرفتگی در استان گفت: امداد رسانی در 14 شهرستان متاثر از سیل ادامه دارد.

توزیع اقلام امدادی و زیستی میان 185 خانوار متاثر از سیل در فارس، امداد رسانی در 14 شهرستان ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین درویشی با بیان این که امدادگران بی وفقه در حال امدادرسانی به شهرستان های متاثر از بارندگی ها و سیل هستند اضافه کرد: 110 نیروی نجاتگر، امدادگر، کادر و داوطلب مشغول امداد رسانی در مناطق سیل زده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به وسایل و تجهیزات بکارگرفته شده در امدادرسانی به حادثه دیدگان گفت: نجاتگران و نیرو های داوطلب با استفاده از 58 دستگاه موتور آب کش و بکارگیری 75 خودروی عملیاتی در حال امدادرسانی هستند.

درویشی با اشاره به تیم های عملیاتی اعزام شده به مناطق متاثر از سیل گفت: اکنون 27 تیم عملیاتی در استان به امدادرسانی ادامه می دهند و تا به امروز توانسته اند 75 خودروی گرفتار در سیل را رها سازی نمایند.

وی همچنین با بیان این که نجاتگران جمعیت هلال احمر استان فارس به 185 خانوار سیل زده امداد رسانی نموده اند، اضافه کرد: 5 نفر از آسیب دیدگان اسکان اضطراری یافتند.

درویشی به توزیع اقلام امدادی میان خانوار های متاثر از سیل اشاره نمود و اضافه کرد: تا این لحظه علاوه بر یک دستگاه چادر امدادی برای اسکان موقت 5 نفر، 43 تخته پتو، 674 کیلو نایلون، 6 تخته موکت، 9 شعله والور، یک شعله فانوس، 244 قوطی کنسرو و... میان متاثران از سیل در شهرستان های رستم، ممسنی و خرامه توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 820

به "توزیع اقلام امدادی و زیستی میان 185 خانوار متاثر از سیل در فارس، امداد رسانی در 14 شهرستان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع اقلام امدادی و زیستی میان 185 خانوار متاثر از سیل در فارس، امداد رسانی در 14 شهرستان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید