توزیع کارت چهارمین آزمون سنجش مهارت تا سوم مهر

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت، ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله از روز دوشنبه یکم مهر آغاز شده است گفت: این توزیع تا خاتمه سوم مهر ماه ادامه دارد.

توزیع کارت چهارمین آزمون سنجش مهارت تا سوم مهر

کوروش پرند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرنگاران با اشاره به اینکه این آزمون در روز5 شنبه، چهارم مهر ماه برگزار می شود گفت:28 هزار 183 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در 39 حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 28هزار و176 نفر مرد و 7نفرزن هستند.

پرند با اشاره به اینکه 19 هزار و 300 نفردر آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش، نان و غله ثبت نام کرده اند بیان کرد: از این تعداد3 هزار860 نفر مرد و 15 هزار و 440 نفرزن هستند.

وی ادامه داد: مرحله کتبی چهارمین آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) در155حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه، چهارم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پاسخ به اینکه مراحل برگزاری آزمون چگونه است اضافه نمود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ یکم مهر ماه تا تاریخ سوم مهر ماه سال جاری با مراجعه به سامانهhttp:، ، advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده،و یا با درج تعیینات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت نمایند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان هابرای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

پرند با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1392 گفت: توزیع کارت چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای سال 1392 در بخشهای دولتی وخصوصی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه یکم مهرماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه سوم مهرماه ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 415

به "توزیع کارت چهارمین آزمون سنجش مهارت تا سوم مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کارت چهارمین آزمون سنجش مهارت تا سوم مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید