توقف فعالیت های استخراج رمز ارز در چین

به گزارش مجله چایی، با تصویب محدودیت های قانونی برای استخراج رمز ارز در چین، شماری از استخراج کنندگان این رمز ارز ها فعالیت خود را در این کشور متوقف کردند.

توقف فعالیت های استخراج رمز ارز در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا، اپراتور های استخراج ارز رمزنگاری شده از جمله هوبی مال (Huobi Mall) و بیت کوین تاپ (BTC.TOP) فعالیت های خود را پس از افزایش کوشش های پکن برای محدودیت استخراج و تجارت بیت کوین و جابجایی ارز دیجیتال متوقف کردند.

شورای دولتی چین به سرپرستی معاون نخست وزیر روز آدینه این محدودیت ها را گفت. این اولین باری است که این شورا استخراج ارز مجازی را هدف قرار داده است، یک تجارت عظیم در چین که تا 70 درصد از منابع رمزنگاری دنیا را تشکیل می دهد.

ارزش بیت کوین پس از این اقدام چین، با سقوط شدید روبرو شده طوری که در چند روز گذشته حدود 50 درصد ارزش خود را از دست داده است.

هوبی مال که ارز رمزنگاری شده هوبی (Huobi) را استخراج می نماید، اواخر روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: تمام مشاغل این حوزه به حالت تعلیق درآمده است.

این شرکت در عین حال گفت ما با ارائه دهندگان خدمات خارج از کشور تماس گرفته ایم تا زمینه فعالیت را در آینده فراهم کنیم و از مشتریانش خواست نگران نباشند.

بیت کوین تاپ نیز با اشاره به خطرات نظارتی از سوی دولت چین، تجارت خود در این کشور را تعلیق کرد. جیانگ زوئر بنیانگذار این شرکت گفت که در آینده فعالیت استخراج ارز رمزنگاری را در آمریکای شمالی از سر خواهد گرفت.

چین یک بار دیگر پس از آنکه پکن مبادلات رمزنگاری را در سال 2017 ممنوع نمود، موقعیت خود را به عنوان یک مرکز تجارت دنیای ارز های رمزنگاری شده از دست داده است.

جیانگ با پیش بینی افزایش استخر های استخراج ارز در ایالات متحده و اروپا گفت: در نهایت، چین قدرت محاسبات رمزنگاری شده را به بازار های خارجی خواهد باخت.

استخراج نمایندگان ارز رمزنگاری برای تأیید معاملات سکه های مجازی در فرآیندی که ارز های رمزپایه جدیدی مانند بیت کوین فراوری می نمایند، از تجهیزات رایانه ای یا دکل های رایانه ای با طراحی ویژه استفاده می نمایند.

هش کو (HashCow) یکی دیگر از استخراج نمایندگان ارز رمزنگاری که صاحب 10 سایت استخراج در استان های چین از جمله سین کیانگ و سیچوان است و قدرت محاسباتی را به سرمایه گذاران می فروشد، گفت که فعالیت های شرکت وی کاملاً با مقررات دولت مطابقت دارد.

این شرکت در بیانیه ای به مشتریان خود گفت که خرید سکو های جدید بیت کوین را متوقف می نماید، ولی به سرمایه گذارانی که سفارش قدرت محاسباتی داده اند، اما هنوز استخراج نکرده اند قول داد که تعهدات خود را انجام خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1113

به "توقف فعالیت های استخراج رمز ارز در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فعالیت های استخراج رمز ارز در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید