توقیف محموله چینی و بلور قاچاق در اهواز

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف محموله ظروف چینی و بلور قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در اهواز اطلاع داد.

توقیف محموله چینی و بلور قاچاق در اهواز

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشراف اطلاعاتی، از وجود یک دستگاه تریلر حامل محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اهواز آگاه و بلافاصله آنالیز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت مالی پس از اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مرجع قضائی، این تریلر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان توضیح داد: در بازرسی از تریلر توقیفی، 15 تن ظروف چینی و بلور قاچاق فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را 30 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: محموله قاچاق، توقیف شده و راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده این گونه موارد که به اقتصاد داخلی ضربه وارد می نماید، موضوع را به وسیله تماس با مرکز فوریت های پلیسی با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 752

به "توقیف محموله چینی و بلور قاچاق در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف محموله چینی و بلور قاچاق در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید