جشنواره قصه گویی صوتی چروو در ایلام به کار خود پایان داد

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/ایلام معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام از برگزاری جشنواره قصه گویی صوتی چروو با موضوع قصه های بومی و نگاهی به قصه های طنز در فضای مجازی خبر داد.

جشنواره قصه گویی صوتی چروو در ایلام به کار خود پایان داد

محمدرضا رستم پور در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین جشنواره قصه گویی صوتی چروو با موضوع قصه های بومی و نگاهی به قصه های طنز با حضور مربیان و قصه گویان و تعدادی از اعضای مجازی کانون ایلام برگزار گشت.

وی با بیان اینکه 14 نفراز قصه گویان از میان 35 قصه گوی راه یافته به عنوان برگزیده های این جشنواره معرفی شدند، درباره نامگذاری این جشنواره ، اظهار کرد: چروو در کردی ایلامی به مفهوم نهال نوجوان و تازه قد کشیده است که امید زیادی به رویش و قد کشیدن آن می رود این واژه مانند بالا رفتیم ماست بود پایین اومدیم دوغ بود قصه های فارسی در پایان قصه های ایلامی جای ثابتی دارد.

رستم پور گفت: قصه گویی در ایلام به عنوان فعالیتی مهم برای مخاطبان کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان در تمامی مراکز استان اجرا می شود و هر ساله نیز قصه گویانی از ایلام در ردیف برگزیده های کشوری قصه گویی قرار می گیرند که نشان از توانایی ایلامی ها در هنر قصه گویی دارد.

وی شرح داد: کانون استان ایلام به عنوان مسئول کمیته کودک ونوجوان بیش از 44 برنامه فرهنگی ، ادبی و هنری را به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دست برگزاری دارد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام، روح انگیز سهرابی، رویا هواس بیگی، زهرافرهادیان ، ایراندخت هاشمی ، آرزو گوهری ، توران فلاحی ، کرم الله سبزی ، محمد زینی وند ، بخش نوجوان مریم بساطی ، نگار داوودی ، صبا بهار پور ، عرشیا نظری و آتنا موسی بیگی را به عنوان برگزیده های این جشنواره معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 924

به "جشنواره قصه گویی صوتی چروو در ایلام به کار خود پایان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره قصه گویی صوتی چروو در ایلام به کار خود پایان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید