خبرنگاران استاندار تهران: اولویت های پژوهشی استان اعلام می گردد

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران-استاندار تهران گفت: اولویت های پژوهشی استان تهران در قالب فراخوان اعلام می گردد.

خبرنگاران استاندار تهران: اولویت های پژوهشی استان اعلام می گردد

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در اولین کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان گفت: 17 محور کلی در قالب 144 موضوع برای اولویت های پژوهشی استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: موضوعات و محورها به وسیله فراخوان در اختیار واحدهای علمی و دانشگاهی قرار گیرد تا گفتگو نسبت به آنها صورت گیرد.

محسنی بندپی تاکید نمود: آنالیز علمی و کارشناسانه موضوعات به وسیله دانشگاه ها و مراکز علمی می تواند نقش موثری در برون رفت از مسائل و ارائه راهکار های کاربردی داشته باشد.

وی توضیح داد: موضوعات و مسائل دستگاه های اجرایی نیز در قالب فراخوان اعلام می گردد تا از نظرات کارشناسانه اهل فن برای حل مسائل موجود به بهترین شکل استفاده گردد.

اعتبارات پژوهشی باید استانی تخصیص داده گردد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: دستگاه های زیادی در استان تهران وجود دارد اما پژوهش ها و اعتبارات آن به صورت ملی اختصاص داده می گردد که باید اعتبارات استانی باشد تا در راستای برطرف مسائل استان هزینه گردد.

غلامرضا عباس پاشا در اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان اضافه نمود: با استفاده از تحقیقات و پژوهش می توان به تصمیم سازی های منطقی و راهکارهایی برای برون رفت از مسائل دست یافت.

وی ادامه داد: پژوهش در استان تهران به سبب شرایط خاص و مسائل موجود اهمیت مضاعفی دارد به همین دلیل تفاهم نامه ای با دانشگاه ها برای آنالیز اولویت های پژوهشی استان منعقد می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 575

به "خبرنگاران استاندار تهران: اولویت های پژوهشی استان اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار تهران: اولویت های پژوهشی استان اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید