خبرنگاران انتقال آب به سرخه تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله چایی، سمنان- خبرنگاران- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب به شهرستان سرخه در حال انجام است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران انتقال آب به سرخه تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد

احمد همتی روز سه شنبه همزمان با انتها دوره نمایندگی اش در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری ابراز داشت: فرایند اداری برای اجرای طرح های سد فینسک و سد روزیه اجرا شده و آماده اجرای طرح است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای طرح سد فینسک برای اولین بار در ردیف اجرایی بودجه 98 نهاده شد.

وی اعلام کرد: طرح انتقال آب خزر برای اولین بار در سال 98، ردیف بودجه گرفت و پس از هماهنگی بین سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت نیرو اجرای طرح آماده کلنگ زنی است.

وی با اشاره به ایجاد رشته کارشناسی نفت در دانشگاه سمنان، ابراز داشت: طبق توافق ها ایجاد این رشته در سمنان زمینه را برای انجام طرح های پژوهشی اکتشاف نفت در منطقه نفتی خوریان سمنان فراهم می نماید که تحقق این راهبردها تاثیرات شگرف بر توسعه سمنان خواهد داشت و باید این رویکرد به عنوان مطالبه پیگیری گردد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زندان سمنان تکمیل شده است اما اینکه جرا جابه جایی انجام نمی گردد باید آن را از مسوولان شهری و استانی پرس و جو کرد.

وی یادآور شد: برنامه ملی روز ارتش نیروی دریایی براساس اقدامات اجرا شده هرسال در زادگاه شهیددریادار ابراهیم همتی در سمنان برگزار می گردد.

همتی اعلام کرد: ترمینال فرودگاه سمنان پیشرفت فیزیکی 70 درصد دارد و به دلیل شیوع کرونا و تحریم هنوز به 100 درصد نرسیده است.

نماینده سابق مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان مهدیشهر و بیمارستان سوانح سوختگی سمنان بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درخواست تجهیز این بیمارستان ها داده شده است.

همتی ادامه داد: مجلس دهم بیش از 180 قانون تصویب کرد و با وجود سه جناح مختلف شامل فراکسیون امید، ولایی و مستقل بود و حاشیه و حزب بازی کمتر در آن دیده می شد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم به اقشار کم درآمد جامعه توجه داشت اضافه نمود: مجلس دهم به دنبال عدالت طلبی بود و مشخص سقف حقوق، ثبت اموال مسوولان بعد از 40 سال و منع به کارگیری بازنشستگان نمونه ای از عدالت طلبی بود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: حوزه های مالی، سیاسی، محیط زیست و حقوق شهفرایندی مجلس دهم در دستور کار خود قرار داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 481

به "خبرنگاران انتقال آب به سرخه تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقال آب به سرخه تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید