خبرنگاران تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری 49 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله چایی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری گفت: براساس اعلام اداره کل راهداری، مجموع تردد در محوهای مواصلاتی استان در نخستین روز از امسال 49 درصد کاهش داشت.

خبرنگاران تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری 49 درصد کاهش یافت

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در نخستین روز از سال جدید ورودی خودرو در محورهای استان 74 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت و رفت و آمد مردم به مناطق دیگر گفت: در این مدت خروجی محورهای مواصلاتی استان نیز 63 درصد کاهش داشته است.

نوربخش، با اشاره به اجرای طرح نظارتی پلیس راه در ایام نوروز و همچنین همکاری با جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت در طرح غربالگری کرونا اضافه نمود: نظارت و بازرسی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان تا 16 فروردین سالجاری ادامه دارد.

به گفته وی، در نخستین روز نوروز هیچ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خوشبختانه رخ نداده است.

به گزارش خبرنگاران، در چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تا به امروز 64 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده است که از این تعداد تا به امروز 9 نفر جان خود را از دست داده و 45 نفر بهبود یافته اند.

ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 321

به "خبرنگاران تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری 49 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری 49 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید