خبرنگاران معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیران این حوزه تقدیر شدند

به گزارش مجله چایی، تهران-خبرنگاران-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار پایتخت و مدیران حوزه اجتماعی به عنوان رئیس و اعضای کارگروه آموزش و مشارکت های مردمی مبارزه با شیوع بیماری کرونا از سوی رئیس شورا و رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران لوح تقدیر دریافت کردند.

خبرنگاران معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیران این حوزه تقدیر شدند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا شهرداری تهران با تنوع فعالیت ها و گستره خدمات شهری، حضور موثر و ارزشمندی در این عرصه داشته است.

تشکیل کارگروه آموزش و مشارکت های مردمی مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله این فعالیت هاست که به ریاست محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور مجتبی دانشور مدیرکل آموزش های شهروندی، زینب نصیری مدیرکل سلامت و سیدمالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی به عنوان اعضای این کارگروه در این ایام ضمن پیش بینی فعالیت ها، اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند با حضور مستمر در صف اول مقابله با شیوع ویروس کرونا به ویژه در ایام تعطیلات نوروز به ارائه خدمات به شهروندان تهرانی پرداختند.

امروز لوح تقدیر و سپاس از جانب محسن هاشمی رئیس شورا و زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران برای رئیس و اعضای کارگروه آموزش و مشارکت های مردمی ارسال شد.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه سال 98 کشور را درگیر نموده، براساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع مبتلایان به این بیماری تا ظهر 26 فروردین به 74 هزار و 877 نفر می رسد که از این تعداد 48 هزار و 129 نفر بهبود یافته و چهار هزار و 683 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 384

به "خبرنگاران معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیران این حوزه تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیران این حوزه تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید