خبرنگاران کاهش 95 درصدی تردد شهری البرز در13 فروردین 99

به گزارش مجله چایی، کرج - خبرنگاران - رییس پلیس هدایت و رانندگی البرز از کاهش 95 درصدی تردد شهری در روز 13 فروردین درمناطق مختلف این استان اطلاع داد.

خبرنگاران کاهش 95 درصدی تردد شهری البرز در13 فروردین 99

سرهنگ غلامعلی شرق شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با تدابیر اجرا شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه های این استان در روز 13 فروردین ممنوع شد.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس راهور از ساعت 6 صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.

وی اعلام نمود که طبق برنامه برنامه ریزی قبلی تمام پارک ها و مراکز تفریحی نیز طی روزجاری تعطیل بود.

وی اضافه نمود: چنانچه وسیله نقلیه ای در مقابل محدوده های ممنوعه توقف شده باشد مالک خودرو 500 هزارتومان جریمه ، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف خواهد شد.

شرق اضافه نمود: براساس محدودیت ایجاد شده در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه ، برغان ، کردان و ... تردد هرنوع وسیه نقلیه به مناطق مذکور ممنوع بود.

وی در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز اعلام نمود که اکنون 63 نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و 36 نقطه آن مسدود شده است .

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز گفت: اکنون در ورودی 27 نقطه گیت تست سلامت فعال است.

مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می گردد.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز یادآور شد که دراجرای این طرح کوشش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری گردد.

وی ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز اعلام نمود: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می نمایند برخورد کند.

شرق درخصوص اجرای طرح زوج و فرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 350

به "خبرنگاران کاهش 95 درصدی تردد شهری البرز در13 فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 95 درصدی تردد شهری البرز در13 فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید