خطای مدافع ذوب آهن در ملاقات با استقلال کارت قرمز داشت؟

به گزارش مجله چایی، حسین عسگری، درباره عملکرد تیم داوری ملاقات ذوب آهن و استقلال گفت: کمیته داوران بازی خوبی را برای این داور جوان در نظر گرفته بود و این مسابقه می توانست برای مرتضی منصوریان سکوی پرتاب مناسبی باشد. وی کارش را خوب آغاز کرد تا اینکه در دقیقه 43 مرتکب اشتباه شد.

خطای مدافع ذوب آهن در ملاقات با استقلال کارت قرمز داشت؟

وی ادامه داد: در آن صحنه با توجه به نوع خطا تفاوتی نداشت حرکت بیرون یا درون محوطه جریمه باشد. این خطا با دست صورت گرفت. هل دادن، دریافت، کشیدن و هند کردن چهار خطایی هستند که با دست انجام می گردد و اگر این خطاها سبب سلب موقعیت واضح و مسلم بازیکن حریف گردد، جریمه بازیکن خطاکار فقط کارت قرمز است.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: داور در این صحنه با کارت زرد دادن به مدافع ذوب آهن مرتکب اشتباه بزرگی شد. به هر حال داوری کار سختی است و اگر داور در طول 90 دقیقه در 40 تصمیم یک اشتباه کند، کل کارش زیر سوال می رود. صحنه سختی هم نبود که منصوریان بخواهد در کارت دادن دچار اشتباه گردد زیرا تعیین بود مهاجم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته است.

عسگری درباره برخورد میلاد جهانی و احمد موسوی در دقیقه 30 گفت: آن برخورد فیزیکی در فوتبال طبیعی است و به هیچ وجه مدافع استقلال مرتکب پنالتی نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 832

به "خطای مدافع ذوب آهن در ملاقات با استقلال کارت قرمز داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطای مدافع ذوب آهن در ملاقات با استقلال کارت قرمز داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید