دربی مرسی ساید برنده نداشت

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران: بیست و چهارمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی تیم های لیورپول و اورتون در دربی منطقه مرسی ساید پیگیری شد.

دربی مرسی ساید برنده نداشت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شنبه شب تیم های لیورپول و اورتون در دربی منطقه مرسی ساید در استادیوم گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که این بازی نه برنده داشت، نه گل.

با تساوی بدون گل در این بازی که آخرین تجربه استیون جرارد، کاپیتان لیورپول از حضور در دربی مرسی ساید بود، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس 39 امتیازی شد و در رده هفتم جدول نهاده شد. اورتون نیز 27 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا با برگزاری سه ملاقات پیگیری می گردد که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 19:45 به وقت تهران، منچستریونایتد میهمان وستهام است. پیش از این بازی، برنلی از وست برومویچ پذیرایی می نماید و استوک سیتی به خانه نیوکاسل می رود.

در جدول رده بندی رقابت ها، چلسی 56 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی 49 امتیازی در رده دوم قرار گرفته است و ساوتهمپتون 45 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 187

به "دربی مرسی ساید برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی مرسی ساید برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید