دوترته: شخصا از رئیس جمهور چین برای ارسال واکسن تشکر می کنم

به گزارش مجله چایی، رئیس جمهوری فیلیپین از برنامه خود برای سفر به چین و تشکر از رئیس جمهوری این کشور برای ارسال واکسن های کرونای ساخت شرکت سینواک اطلاع داد.

دوترته: شخصا از رئیس جمهور چین برای ارسال واکسن تشکر می کنم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ای بی اس، رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین امروز (یکشنبه) پس از دریافت واکسن های کرونای چینی خاطرنشان کرد که میخواهد برای تشکر از رئیس جمهوری چین به این کشور سفر کند.

رئیس جمهوری فیلیپین دراین باره گفت: شاید در سرانجام سال، زمانی که همه چیز مناسب باشد، قصد دارم سفر کوتاهی به چین انجام دهم تا دستان رئیس جمهور شی جین پینگ را بفشارم و شخصا از او برای یاری اعطایی تشکر کنم.

دوترته گفت که 600 هزار دوز واکسن چینی شرکت سینواک تنها محموله ای است که توسط یک هواپیمای دولتی چین حمل شده است.وی در عین حال از مردم کشورش خواست که در فرایند واکسیناسیون سراسری شرکت نمایند. قرار است 100 هزار دوز از این واکسن ها در بین سربازان فیلیپینی توزیع گردد.

تحویل این واکسن های به فیلیپین این اجازه را می دهد که عملیات واکسیناسیون را به زودی شروع کند و بدین ترتیب کشوری را که 576352 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 12318 نفر جان خود را از دست داده است از شر این ویروس نجات دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 996

به "دوترته: شخصا از رئیس جمهور چین برای ارسال واکسن تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوترته: شخصا از رئیس جمهور چین برای ارسال واکسن تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید