رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور

به گزارش مجله چایی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در 13 استان کشور طی امروز (25 فروردین) خبر داد.

رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (25 فروردین) در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب و شرق اصفهان به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (25 فروردین) در شمال شرق، سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه فردا (26 فروردین) در بیشتر مناطق استان های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، اظهارکرد: شدت بارش طی این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رخ می دهد همچنین در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه (26 تا 28 فروردین) خلیج فارس، تنگه هرمز و طی روزهای جمعه و شنبه (27 و 28 فروردین) دریای عمان مواج خواهد شد.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جمعیت تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (26 فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (27 فروردین) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1041

به "رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید