زاکانی: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری راه اندازی می گردد

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تهران شایعه افزایش قیمت بلیت مترو را رد کرد و گفت: بنای ما نه افزایش قیمت و نه تغییری در شرایط آن است.

زاکانی: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری راه اندازی می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زاکانی در پاسخ به این سوال که بعضی از شما نقل قول نموده اند که می خواهید بلیت مترو را زیاد کنید؟ اضافه نمود: این دروغ شب سیزده است.

وی با بیان این که در یک جلسه تخصصی پیرامون قیمت تمام شده بلیت برای توسعه خطوط مترو مباحثی مطرح شد، گفت: متأسفانه از این جلسه یک جمله ای را جدا و بیان کردند اما بنای ما نه افزایش قیمت و نه تغییری در شرایط آن است.

شهردار تهران اضافه نمود: آنچه امروز دنبال می کنیم این است که بتوانیم با بالا بردن ظرفیت مترو خود را برای دوره جدیدی از خدمتگزاری آماده کنیم.

آقای زاکانی گفت: قصد داریم در این دوره بعد از شرایط کرونا با بهره مندی افزون تری بتوانیم جوابگوی مطالبات جدی مردم باشیم.

شهردار تهران گفت: از هفته آینده ستاد مدیریت بحران کرونا را در شهرداری تهران راه اندازی می کنیم تا همه ظرفیت ها برای مقابله با این بیماری یکپارچه گردد.

علیرضا زاکانی اضافه نمود: تا امروز شهرداری تهران ظرفیت های مختلفی را برای امر واکسیناسیون کرونا یا سایر خدمات به صورت مستقیم و غیر مستقیم در خدمت شهروندان قرار داده بود.

وی با بیان این که شهرداری دارای ظرفیت های کم نظیری است، گفت: سعی شد از همه ظرفیت های شهرداری برای ارائه خدمت در موضوع کرونا استفاده کنیم.

شهردار تهران با بیان این که بهداشت و درمان و واکسیناسیون تنها یک بخش از مقابله با ویروس کروناست، اضافه نمود: ما در شهر نیازمند خدمات اجتماعی و زنده نگه داشتن شهر به وسیله ایجاد فاصله اجتماعی مناسب هستیم و در همه این امور شهرداری خود را مکلف می داند که خدمتگزار مردم عزیز باشد.

آقای زاکانی گفت: ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با هماهنگی سایر دستگاه ها سطح خدمت را در قالب یک قرارگاه با سایر دستگاه ها افزون خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1247

به "زاکانی: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید