زمان بازگشایی سالن های تئاتر کانون پرورش فکری

به گزارش مجله چایی، همزمان با شروع هفته ملی کودک در 16 مهر سالن های مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با 2 اجرا میزبان علاقه مندان می شوند.

زمان بازگشایی سالن های تئاتر کانون پرورش فکری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فعالیت مجدد مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با اجرای نمایش نترسک به کارگردانی مژگان رضائیان از 16 مهر همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک در فضای باز این مجموعه در پارک لاله تهران کلید می خورد. این نمایش همه روزه به صورت رایگان از ساعت 17 اجرا می گردد.

در همین حال با اعلام شرایط نارنجی تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و بلامانع شدن فعالیت تماشاخانه های تئاتر، اجرا های نمایش این مرکز نمایش های بچه ها و نوجوانان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از تب سنجی از کارکنان، مراجعه کنندگان و تماشاگران و ضدعفونی سالن ها با برنامه ای منظم و روزانه از سر گرفته می گردد. مناسب سازی سیستم تهویه هوا و کاستن ظرفیت سالن ها به یک سوم و رعایت فاصله اجتماعی از دیگر اقدام های این مرکز برای حفظ سلامت تماشاگران اعلام شده است.

نمایش آرزو های موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر از همین روز در سالن بوستان اجرای خود را با یک سوم ظرفیت سالن از سر می گیرد.

این نمایش سال گذشته با شروع شیوع بیماری کرونا، به اجبار از اجرا باز ماند و تعطیلی های پی درپی سالن های نمایش مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، مانع از فرایند اجرای معمول این نمایش شد.

آرزو های یک موش کور ویژه گروه سنی خردسال بالای 5 سال و بچه ها است و درباره موش کور کوچکی است که تصمیم می گیرد از خانه اش در زیر زمین بیرون آمده تا در پی آرزویش که تماشا خورشید است برود. او در راستا خود با حیوانات جنگل روبرو شده و ماجرا های شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

این نمایش از ساعت 17:30 با تخفیف ویژه در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روی صحنه می رود.

برنامه های هفته ملی کودک طی روز های 16 تا 22 مهر 1400 در تهران و سراسر کشور با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1275

به "زمان بازگشایی سالن های تئاتر کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشایی سالن های تئاتر کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید