تئاتر

این زن عجیب و گنده عروس گوهر خیراندیش است !

خبرنگاران:عکسی از پسر گوهر خیراندیش در کنار همسرش منتشر شد.

27 اسفند 1400

سفر به لندن؛ راه های صرفه جویی در هزینه ها

لندن، مرکز انگلستان و همچنین بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر در بریتانیا و بزرگ ترین ناحیه شهری از نظر مساحت در اروپا است. علاوه بر این، یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان نیز به شمار میرود.

19 اسفند 1400

تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره دوریان این در آتن

هتل دوریان این آتن | Dorian Inn Hotelبا اقامت در هتل دوریان این آتن Dorian Inn Hotel می توانید بنای تاریخی آکروپولیس و جزایر سارونیک را از تراس آن دیدن کنید. این هتل 3 ستاره در مرکز شهر آتن قرار گرفته است و تا ایستگاه متروی اومونیا تنها 2 دقیقه پیاده روی دارد. بسیاری از...

12 اسفند 1400

حضور قهرمانان ملی کشتی در منطقه ها محروم شهر زاهدان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه فعالیت های خیرخواهانه مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) جمعی از قهرمانان صاحب نام کشتی و ورزش در قالب پویش توزیع 2000 کیف، کفش و بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم به زاهدان سفر کردند.

17 بهمن 1400

عکس دیده نشده از فاطمه گودرزی با ابروهای عجیب !

خبرنگاران: عکس فاطمه گودرزی یکی از بازیگران مطرح کشور با ابروهای پیوندی و قاجاری سوژه فضای مجازی شد.

16 دی 1400

عکس لو رفته از رفتارزشت هدیه تهرانی ! ، چرا آلودگی !

خبرنگاران: تصویری از هدیه تهرانی منتشر شد که رفتار زشتش را لو داد.

3 دی 1400

زمان بازگشایی سالن های تئاتر کانون پرورش فکری

همزمان با شروع هفته ملی کودک در 16 مهر سالن های مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با 2 اجرا میزبان علاقه مندان می شوند.

25 مهر 1400

واکسن کرونا و کم اعتنایی به یک گروه

به تازگی اعلام شده ارایه کارت واکسن کرونا برای حضور در برخی از مکان ها اجباری می گردد ولی این قانون برای حضور در سالن های نمایش در نظر گرفته نشده است.

28 شهریور 1400

ژاله صامتی: زیرخاکی 2 همه را شگفت زده می کند

بازیگر فیلم سینمایی شب اول هجده سالگی گفت: در مورد مجموعه تلویزیونی زیرخاکی 2 فقط می توانم بگویم که از تماشای آن بسیار ذوق زده خواهید شد چراکه فصل جدید این مجموعه بسیار جذاب حتی جذاب تر از زیرخاکی 1 شده است.

25 خرداد 1400

محمد معتضدی: بعد از استندآپ خندوانه وارد بازیگری شدم خبرنگاران

محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه از چالش خنداندن مردم در روز های کرونایی سخن گفت.

8 اردیبهشت 1400

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از آغاز کار چهارمین دوره جشنواره دانشگاهی رویش در این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

19 فروردین 1400

در نخستین روز تئاتر فجر 39 چه آثاری اجرا می شوند؟

تهران (پانا) - امروز شنبه 11 بهمن ماه و همزمان با نخستین روز برگزاری سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر نمایش هایی در بخش های صحنه ای، خیابانی و دیگرگونه ها اجرا می شوند.

18 اسفند 1399

زیبایی و استایل پاریسی با بورژوا به تهران آمد

برند بورژوآ یک برند قدمت دار لوازم آرایشی فرانسوی است که بهمن ماه 96 در گالری سرفیس تهران رونمایی شد. برند بورژوآ در سال 1863 میلادی در گرند بولوار پاریس به دنیا آمد. رونمایی مجلل بورژوآ با حضور هنرمندان را در خبرنگاران دنبال کنید.

11 دی 1399

30 رمان جذاب که نوجوانان حتما باید بخوانند

شاید بتوان گفت نوجوانی، دوران طلایی آموزش هر انسانی محسوب می گردد چرا که در این دوران کسب مهارت، خلاقیت و مهم تر از همه تخیلات ما شکل می گیرد. با بهره گیری از تخیل که ضرورت اساسی خلاقیت است دنیایی عظیم و پهناور در مقابل چشمان نوجوان گگردده می گردد و او...

2 دی 1399

بزرگ ترین شهربازی دنیا

اگر اهل هیجان و ریسک کردن های زیاد هستید و دنبال راهی برای تخلیه انرژی خود بوده اید، ما به شما شهربازی را پیشنهاد می دهیم. از بین دوستداران آدرنالین چه کسی است که پرتاب شدن و سوار شدن بر ترن پر سرعت را به سایر کار های خود ترجیح ندهد؟

28 مهر 1399

کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران ، به تازگی کتاب از آزادی تا هرج و مرج که گزیده ای ازداستان های کوتاه طنز اسلاومیرمروژک است با انتخاب و ترجمه داریوش مودبیان به همت نشر گویا انتشار یافته است.

26 مهر 1399

ثبت ملی 26 اثر از 6 استان کشور

مدیرکل دفتر ثبت آثار گفت: 26 اثر فرهنگی تاریخی از استان های هرمزگان، گیلان، کرمانشاه، کرمان، فارس و قزوین در فهرست آثار ملی و 9 اثر نیز از هفت استان در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی فرهنگی ثبت شد.

29 شهریور 1399

اعلام تعطیلی موزه های برلین

ایسنا/ بخاطر شیوع جهانی ویروس کرونا، تا 19 آوریل تعطیلی موزه های برلین انجام گرفت.

6 اردیبهشت 1399

نامهربان ترین شهرهای آمریکا در سال 2015

در سه سال گذشته وب سایت Readers Choice Awards با نظرسنجی از کاربران، مداوما ویژگی های گردشگری شهرهای آمریکا را بررسی می کند. یکی از خصوصیت های موردبررسی، تأثیر روحی شهر بر گردشگران است که بعضی از شهرهای آمریکا زیاد آوازه خوبی در این مورد ندارند و نتایج نظرسنجی...

28 اسفند 1398

تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خاطرنشان کرد تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری منطقه 11، و سازمان زیباسازی شهرداری، مترو و شرکت اتوبوسرانی شکل گرفت.

16 اسفند 1398
تعداد: (21)