زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام شد

به گزارش مجله چایی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در اطلاعیه ای زمان برگزاری آزمون های مجازی دانشکده های این دانشگاه را گفت.

زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در اطلاعیه ای زمان برگزاری آزمون های مجازی و دوره های عملی و کارآموزی دانشکده ها را اعلام نمود.

طبق این اطلاعیه، آزمون های مجازی تمام مقاطع دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از 4 تیر تا 22 مرداد و دوره های کارآموزی نیز از 25 مرداد تا 31 شهریور برگزار می گردد. البته دوره های عملی حضوری این دانشکده نیز از 25 مرداد تا 31 شهریور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه کردستان غیرحضوری برگزار می گردد

    دانشگاه آزاد قم تاکیدی بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری ندارد

همچنین، آزمون های مجازی دانشکده پرستاری و مامایی از 4 تا 16 مرداد و آزمون های مجازی کارشناسی ارشد این دانشکده از 4 تا 14 مرداد برگزار خواهد شد و دوره کارآموزی های این دانشکده از 19 مرداد تا 20 شهریور برگزار می گردد.

آزمون های مجازی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز از 10 تیر تا 31 شهریورماه برگزار می گردد و تاریخ برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد این دانشکده از 7 تیر تا 25 شهریور اعلام شده است.

آزمون های مجازی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه هم از 10 تیر تا 10 شهریور و آزمون های مجازی دانشکده پیراپزشکی از 30 تیر تا 15 مرداد و آزمون های دروس عمومی نیز از 11 تیر تا 29 شهریورماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 550

به "زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید