آموزش پزشکی با استفاده از بیماران هولوگرافیک و هدست واقعیت مجازی!

به گزارش مجله چایی، دانشجویان پزشکی دانشگاه کمبریج انگلستان روش جدیدی از از یادگیری، یعنی مطالعه بیماران هولوگرافیک را تجربه نموده اند. دانشجویان بیمارستان آدن بروک انگلستان اکنون برای اولین بار در دنیا می توانند با استفاده از یک سیستم آموزش واقعیت ترکیبی به نام HoloScenarios به وسیله بیماران هولوگرافیک و هدست های واقعیت ترکیبی آموزش پزشکی ببینند.

آموزش پزشکی با استفاده از بیماران هولوگرافیک و هدست واقعیت مجازی!

به گزارش خبرنگاران، این فناوری به وسیله بنیاد تراست NHS بیمارستان های دانشگاه کمبریج و ارائه دهنده آموزش مراقبت های بهداشتی هولوگرافیک ایالات متحده GigXR پیشرفته است.

دانشجویان با استفاده از هدست های واقعیت ترکیبی می توانند در یک سناریوی واقعی، بیماران هولوگرافیک و تجهیزات پزشکی را مشاهده و آنالیز نمایند. این سیستم به دانشجویان و مربیان اجازه می دهد تا در زندگی واقعی یکدیگر را ببینند. مربیان می توانند اندازه سختی سناریو ها را تنظیم نمایند و استفاده از هدست های واقعیت ترکیبی و محیط واقعی به دانش آموزان اجازه می دهد تا بطور دقیق تر درمان بیماران را آموزش ببینند.

مدیر اجرایی GigXR در بیانیه ای گفت: واقعیت ترکیبی راهی بسیار عالی برای آموزش است. شبیه سازی های مجازی خطر آسیب رساندن ناشی از اشتباهات دانشجویان به بیماران را از بین می برد. در حال حاضر، دانشجویان می توانند نحوه تشخیص و درمان بیماری های تنفسی رایج از جمله آسم، آنافیلاکسی، آمبولی ریه و پنومونی را از این طریق بیاموزند.

محققین اکنون در حال توسعه سناریو های پیشرفته برای آنالیز بیماری های قلبی و عصبی هستند و می گویند این سناریو ها تا اواخر سال 2022 در دسترس قرار می گیرند. هدف این فناوری تازه ارائه جایگزینی ارزان تر برای آموزش پزشکی به وسیله شبیه سازی و استفاده از بازیگران بیمار است که به منابع زیادی احتیاج دارد. توسعه دهندگان بعلاوه امیدوارند که این فناوری بتواند دسترسی به آموزش پزشکی را در سراسر دنیا بهبود ببخشد.

منبع: euronews

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1549

به "آموزش پزشکی با استفاده از بیماران هولوگرافیک و هدست واقعیت مجازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش پزشکی با استفاده از بیماران هولوگرافیک و هدست واقعیت مجازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید