ساخت دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران

به گزارش مجله چایی، مدیر شرکت دانش بنیان وندا فرا هوش مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در این شرکت ساخته شد.

ساخت دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران

نیما برمک، مدیر شرکت دانش بنیان وندا فرا هوش مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در این شرکت ساخته و به بازار عرضه شده است.

برمک افزود: کنترل کننده هوشمند همه کاره (‪Vmote 2‬) یکی از محصولات خانه های هوشمند است که با داشتن حسگر نور، دما، رطوبت، فرستنده، گیرنده های مادون قرمز و فرکانس های رادیویی می تواند احتیاج های مختلف کاربران را رفع کند و قابلیت افزودن سنسور های محیطی دیگر را نیز دارا است.

مدیر شرکت دانش بنیان وندا فرا هوش مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره، قابلیت این را دارد که شرایط نوری محیط را بسنجد و دستگاه های مختلف کنترل شونده با مادون قرمز مانند کولر های ریموت دار و تلویزیون و ریسه های ریموت دار و ... و دستگاه های با ریموت رادیویی با فرکانس های 433 و 315 مگاهرتز ‪ASK‬ مانند درب پارکینگ، پریز، کلید های ریموت دار، پرده و کرکره برقی و... را بر اساس دستورات کاربر، کنترل کند.

وى افزود: قابلیت اجرای دستور صوتی فارسی از طریق موبایل، گزارش عملکرد به صورت دسته بندی، امکان زمان بندی فعالیت ها با تقویم شمسی، امکان تعریف دسته ای از دستورات دلخواه (سناریو)، نصب و راه اندازی آسان توسط ‪QRcode‬، مدیریت کاربری بسیار قوی و اعمال سطح دسترسی، بروزرسانی از راه دور و قابلیت برنامه ریزی و زمان بندی بر اساس شرایط محیطی از قابلیت های این دستگاه است.

برمک با بیان اینکه ارتقاء سیستم دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره از برنامه های مهمی است که در حال اجرا آن هستیم، اظهار داشت: ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته با جزئیات کامل به صاحب دستگاه و کاربرانی که صاحب دستگاه معین نموده از دیگر قابلیت های این دستگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1014

به "ساخت دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دستگاه کنترل کننده هوشمند همه کاره در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید