سلطانی فر: شرایط تنیس ایران در آسیا خوب نیست، وقت ساماندهی فدراسیون تنیس فرا رسیده است

به گزارش مجله چایی، وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتش رسیده است که فدراسیون یک ساماندهی جدید گردد و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد.

سلطانی فر: شرایط تنیس ایران در آسیا خوب نیست، وقت ساماندهی فدراسیون تنیس فرا رسیده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در بازدید از مجموعه آرشا کلاب گفت : با توجه به نیازهای که رشته های مختلف ورزشی به منظور گسترش فضاهای ورزشی دارند، از سه سال پیش کوشش گسترده ای را برای تحقق این مهم با استفاده بیشتر از منابع بخش خصوصی شروع کردیم. استفاده از منابع بخش خصوصی هم در قانون بودجه ما هست هم در قوانین دیگر هست که بتوانیم پروژه های نیمه تمام را بصورت BOT برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار کنیم و هم اینکه از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها با اعطای تسهیلات ارزان تر ، استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : تعدادی از بخش خصوصی هم علاقمندند و خودشان سرمایه گذاری می نمایند همچون مجموعه تنیس بسیار زیبا کامل و و ارزشمند آرشا کلاب که ساخته شده و در نوع خودش بی نظیر است بطوریکه با هفت زمین تنیس و امکانات جنبی کامل که مناسب برگزاری رویدادهای بین المللی است .

سلطانی فر رشته ورزشی تنیس در ایران را دارای علاقمندان زیادی دانست و در عین حال توضیح داد : وقتش رسیده است که فدراسیون یک ساماندهی جدید گردد و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد چرا که الان شرایط ما در آسیا خوب نیست و ما بایستی که در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم .

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استعدادهای خیلی خوبی در تنیس داریم گفت : اگر خوب سرمایه گذاری کنیم و از سنین پایین روی آنها کار کنیم مطمئنا در آینده می توانیم ، موقعیت خود در آسیا را بهبود ببخشیم و با حضور در رویدادهای مختلف بین المللی از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد ،استفاده کنیم .

سلطانی فر در سرانجام از سرمایه گذاران مجموعه ورزشی آرشا تشکر کرد و گفت : امیدواریم این مجموعه به مرکزی برای برگزاری مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی و همچنین پرکردن اوقات فراغت مردم تبدیل گردد .

انتهای پیغام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 115

به "سلطانی فر: شرایط تنیس ایران در آسیا خوب نیست، وقت ساماندهی فدراسیون تنیس فرا رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: شرایط تنیس ایران در آسیا خوب نیست، وقت ساماندهی فدراسیون تنیس فرا رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید