سپاهان با مثلث آبی و یاغی مقابل استقلال

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، یکی از مهم ترین بازی های هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، ملاقات بین دو تیم استقلال و سپاهان است. تیم هایی که با 19 و 17 امتیاز در رده های دوم جدول قرار داشته و از مدعیان این فصل به حساب می آیند.

سپاهان با مثلث آبی و یاغی مقابل استقلال

سپاهان در حالی برای این ملاقات بزرگ در روز سه شنبه آماده می گردد که 3 بازیکن کلیدی و تاثیر گذار آن با سابقه بر تن داشتن پیراهن استقلال در سنوات گذشته در این بازی به میدان می فرایند.

امید نورافکن محصول آموزشگاه استقلال که دومین فصل حضورش در سپاهان را تجربه می نماید و نشان داده پتانسیل یاغی گری مقابل استقلال را هم دارد به همراه سجاد شهباززاده آقای گل فصل گذشته و مسعود ریگی (به زعم بسیاری از کارشناسان) یکی از برترین بازیکنان فصل پیش استقلال از مهره های کلیدی و تاثیرگذار این فصل سپاهان هستند.

مسعود ریگی پس از جدایی از استقلال اولین تجربه رویارویی با تیم سابقش را در پیش دارد و شاید حضور او مقابل استقلال مجذوب کننده ترین بخش از ملاقات استقلال و سپاهان باشد. ریگی در کنار کیفیت بالایی که در فوتبال دارد از با اخلاق ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان فوتبال است و بعید به نظر می رسد در این تقابل از سوی او ایجاد حاشیه گردد.

ملاقات تیم های استقلال و سپاهان از ساعت 16 امروز سه شنبه در استادیوم آزادی برگزار می گردد و تیم برنده شانس صعود به صدر جدول در انتها هفته دهم را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1385

به "سپاهان با مثلث آبی و یاغی مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان با مثلث آبی و یاغی مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید