شیرازی ها به تماشای ننه بینوا و خانه اسرار آمیز می نشینند

به گزارش مجله چایی، هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان فارس، روز های 11 تا 13 بهمن در شیراز برگزار می گردد.

شیرازی ها به تماشای ننه بینوا و خانه اسرار آمیز می نشینند

جهت دریافت خدمات طراحی الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش از ، در جشنواره هنر های نمایشی 21 گروه نمایشی از مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس با هم به رقابت می پردازند. بر این اساس در نخستین روز جشنواره 9 نمایش به اجرا در خواهد آمد.

آن شب که از آسمان کوفته آمد، از ناودان گوشت از مرکز فرهنگی هنری فسا، بذارید بخونم از مرکز فرهنگی هنری صدرا، لطفا باحال باشید از مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز، فرزند سیمرغ از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شیراز، غاغاغولی از مرکز فرهنگی هنری صدرا، یک دقیقه کاری از انجمن نمایش شیراز، جی جی بی جی و شاید نجات یابیم از انجمن نمایش شیراز و طلسم شدگان از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز نمایش های روز نخست هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون فارس است که آدینه 11 بهمن ماه در شیراز به نمایش درمی آیند.

دومین روز جشنواره هنر های نمایشی کانون فارس با اجرای 12 نمایش روز شنبه 12 بهمن ماه دنبال می گردد.

ماه پیشانی و ننه بینوا از انجمن نمایش شیراز، زال و سیمرغ از مرکز فرهنگی هنری شماره 6 شیراز، یاد مادر از مرکز فرهنگی هنری لارستان، جنگل حیوانات از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد، زیبا مثل ماه و دریا خانه ماست از مرکز فرهنگی هنری زرین دشت، جهان با دوستی زیباست و ماجرای برکه سبز از مرکز فرهنگی هنری آباده، خانه اسرار آمیز از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر، هفت خوان رستم و مراد از مرکز فرهنگی هنری شماره 5 شیراز و یک دقیقه از مرکز فرهنگی هنری داراب، نمایش های اجرایی دومین روز جشنواره است.

در این روز همچنین نشست شرکت کنندگان با داوران و کارگاه آموزش عروسک گردانی نیز برگزار می گردد.

آیین پایانی جشنواره روز یکشنبه 13 بهمن 1398 برگزار و ضمن تقدیر از برگزیدگان، 3 گروه منتخب معرفی می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 172

به "شیرازی ها به تماشای ننه بینوا و خانه اسرار آمیز می نشینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرازی ها به تماشای ننه بینوا و خانه اسرار آمیز می نشینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید