علی نژاد: برای نرفتن به اردوهای خارجی، اجباری در کار نبود

به گزارش مجله چایی، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران عامل باشگاه ها خودشان تصمیم گرفتند که اردوها را داخل ایران برگزار نمایند.

علی نژاد: برای نرفتن به اردوهای خارجی، اجباری در کار نبود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در ارتباط با سفرهای برون مرزی و اردوهای خارج از کشور گفت: با توجه به شرایط مالی که کشور دارد و وضعیتی که در حوزه ارزی داریم، نگاه صرفه جویی را مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم بهره وری را بالا ببریم.

وی اضافه نمود: در هر جایی که بتوانیم اردوی داخلی داشته باشیم، در شورای برون مرزی کوشش مان این است که صحبت کنیم تا فدراسیون ها از امکانات داخلی استفاده نمایند و کمتر سفر خارجی شکل بگیرد که خروجی هم نداشته باشد، مگر در جایی که ضرورت ایجاب کند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با اشاره به همراهی جامعه ورزش توضیح داد: در این مدت فدراسیون ها درخواست های خود را برای اردوها کم کردند و ما هم در این شورا برنامه ریزی های خود را انجام می دهیم.

علی نژاد اهمیت المپیک را مورد توجه قرار داد و گفت: در مورد ورزشکارانی که سهمیه گرفتند یا در حال کسب سهمیه هستند، کوشش می کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم در برنامه های آنها خللی بوجود نیاید.

وی درخصوص باشگاه ها و احتیاج به کمپ های زمستانی و بازی های تدارکاتی بین فصل گفت: در این خصوص وزارت ورزش و جوانان با رعایت صرفه و صلاح کشور موافقت کرد، اما سازمان بازرسی کل کشور هم توصیه هایی داشت که در صورت امکان اردوها در داخل کشور برگزار گردد، ولی اجباری در کار نبود و نهایتا مدیران عامل باشگاه ها بودند که خودشان تصمیم گرفتند اردوها را داخل ایران برگزار نمایند.

علی نژاد مطرح کرد: نکته مهم این است که جامعه ورزش از این جامعه جدا نیست و در شرایطی که از لحاظ مالی کشور دارد صرفه و صلاح را لحاظ می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 181

به "علی نژاد: برای نرفتن به اردوهای خارجی، اجباری در کار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: برای نرفتن به اردوهای خارجی، اجباری در کار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید