فکری: 17 سال در استقلال بودم اما نمی توانم قهرمانی را به یحیی تبریک بگویم

به گزارش مجله چایی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می نماید.

فکری: 17 سال در استقلال بودم اما نمی توانم قهرمانی را به یحیی تبریک بگویم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات با پرسپولیس گفت: متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می نماید. این فضا سبب شده من که چهارده سال در استقلال بازی نموده ام، سه سال مربی این تیم بوده ام و در مجموع 17 سال در استقلال عضویت داشته ام با این فضا نتوانم درباره استقلالی بودن خود اظهارنظر کنم یا قهرمانی پرسپولیس را به دوست عزیزم یعنی یحیی گل محمدی تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: خودم و همه دوستان امیدوار هستیم فضای دوستی و رقابت سالم ایجاد گردد تا انشاءالله بتوانیم در این فضای خوب رقابت نموده و از آن لذت ببریم.

سرمربی نساجی درباره نفرات غایب نساجی در بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما محروم ندارد اما تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم که تعدادشان زیاد است و نمی توانیم از آنها اسم ببرم. متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم که انشاءالله هرچه سریع تر آسیب دیدگی شان برطرف شده و به تیم اضافه شوند.

فکری درباره احتمال بی انگیزه شدن پرسپولیس پس از کسب قهرمانی شرح داد: مطمئن باشید این تیم با تمام توان به مصاف ما می آید زیرا می خواهد از اعتبار و حیثیت قهرمانی اش دفاع کند. خودمان را برای یک بازی سنگین و سخت آماده نموده ایم و امیدوارم بازی خوبی گردد که بتوانیم از آن امتیاز هم بگیریم.

وی ادامه داد: نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و می خواهیم از تیم قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را هم ببینیم.

  • گل محمدی : قهرمان شدیم ولی باید همه بازی ها را ببریم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 596

به "فکری: 17 سال در استقلال بودم اما نمی توانم قهرمانی را به یحیی تبریک بگویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: 17 سال در استقلال بودم اما نمی توانم قهرمانی را به یحیی تبریک بگویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید