ارزان ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟ - سامانه بیمیک

به گزارش مجله چایی، رپرتاژ آگهی - با توجه به نرخ بالای وسایل نقلیه در بازار حاضر که روز به روز نیز چیزی بر آن افزوده می گردد، خرید بیمه بدنه ماشین نیز به اندازه خرید بیمه شخص ثالث اهمیت دارد. اما با انتخاب ارزان ترین بیمه بدنه ماشین و نیز ارزان ترین بیمه ثالث ماشین می توانید ضمن برخورداری از امکانات این بیمه نامه های خودرو، مبلغ کمتری نیز پرداخت کنید.

ارزان ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟ - سامانه بیمیک

اگر در بیمیک، به عنوان پرتال جامع فروش بیمه های کشور، جستجوی کامل و دقیقی داشته باشید، پیروز به پیدا کردن ارزان ترین بیمه ثالث موتور نیز خواهید شد.

در واقع برای خرید هر یک از بیمه های خودرو و موتورسیکلت، ضروری است که مقایسه هوشمندانه ای میان شرکت های ارائه دهنده بیمه نامه ها، شرایط، سقف تعهدات و نحوه پرداخت خسارت انجام دهید. بیمیک این امکان را به بهترین شکل در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ارزان ترین بیمه ثالث ماشین

برای انتخاب و خرید ارزان ترین بیمه ثالث ماشین باید دقت کافی به سقف های پرداخت خسارت داشته باشید. ضمناً هرگز برای خرید ارزان ترین بیمه ماشین و پرداخت مبلغ کمتر، از امکانات زمان پرداخت خسارت غافل نشده و حتما شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که در کنار ارائه تخفیفات، پرداخت خسارت مناسبی نیز داشته باشد.

ضروری است که حتما به سطح توانگری اقتصادی شرکت های بیمه توجه داشته باشید. در بیمیک این اطلاعات در اختیار کاربران قرار گرفته و با توجه به سطح توانگری اقتصادی شرکت های بیمه می توانید، شرایط آن ها در پرداخت خسارت را به شکلی موثرتر، برآورد کنید.

از سویی دیگر تعداد مراکز پرداخت خسارت نیز چیزی است که در کنار ارزان ترین بیمه شخص ثالث ماشین باید به آن توجه گردد. در صورتی که مراکز پرداخت خسارت یک شرکت بیمه بسیار محدود باشد، به حتم برای دریافت خسارت، مسائل بیشتری را متحمل خواهید شد.

توجه داشته باشید که نرخ پایه بیمه شخص ثالث، هر سال توسط شرکت بیمه مرکزی ارائه می گردد. به این شکل شرکت های بیمه باید از این نرخ اعلام شده تبعیت داشته باشند. حال بعضی عوامل باعث می گردد که نرخ نهایی پرداختی خودروی شما متفاوت بوده و یا کمتر از چیزی باشد که می توانستید از یک شرکت بیمه دیگر، خریداری کنید.

به عنوان مثال بعضی از شرکت های بیمه تخفیفات جزئی برای خرید بیمه شخص ثالث در زمان هایی خاص ارائه می دهند. همین طور عواملی دیگر چون نداشتن سابقه دریافت خسارت نیز، به اعمال تخفیف و در نهایت کاهش مبلغ بیمه نامه، منجر خواهد شد.

در زیر می توانید نرخ پایه بیمه شخص ثالث برای سال 99 را که از سوی شرکت بیمه مرکزی ارائه شده است، مشاهده کنید:

ارزان ترین بیمه بدنه ماشین

برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه ماشین می توانید به بیمیک مراجعه نموده و ضمن وارد کردن مشخصات خودروی خود، قیمت این بیمه نامه را از سوی شرکت های بیمه مختلف، مشاهده کنید. به این ترتیب شما می توانید ارزان ترین بیمه بدنه ماشین را یافته و با توجه به نیازها و انتظارات خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید.

با توجه به پوشش های پایه و پوشش های تکمیلی بیمه بدنه ماشین و نیز تبصره هایی که می توان به آن افزود، مالک خودرو امکان آن را خواهد داشت که با کاهش پوشش ها و تنها خرید پوشش های اصلی، ارزان ترین بیمه بدنه ماشین را خریداری کند.

در نظر داشته باشید که محاسبه قیمت بیمه بدنه ماشین، متفاوت از چیزی است که در مورد بیمه شخص ثالث مشاهده کردیم و لزوما نرخ ارائه شده توسط شرکت های بیمه مختلف، یکسانی ندارد. در واقع شرکت بیمه مرکزی کشور، آزادی عمل بیشتری برای شرکت های بیمه در مورد نرخ گذاری بیمه بدنه خودرو قائل شده است و شرکت ها می توانند تخفیفات بیشتری به مشتریان خود ارائه داده یا به طور کلی نرخ های پایه را کمتر قرار دهند.

به طور نمونه ارزان ترین بیمه بدنه ماشین برای خودروی تیبا صندوق دار فراوری سال 99 و صفر کیلومتر، با شرکت بیمه کوثر شروع می گردد و گران ترین آن نیز ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران است. باید در نظر داشته باشید که لزوما ارزان ترین به معنای بهترین نیست و این را می توانید از مشاوران و کارشناسان بیمه شرکت بیمیک، پیگیری نمایید که کدام شرکت بیمه خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

به طور نمونه بعضی از شرکت های بیمه که نرخ بالاتری دارند، مراکز پرداخت خسارت سیار داشته و این در بسیاری از مواقع کارآمدی بالایی خواهد داشت.

در زیر به عنوان نمونه جدول نرخ بیمه بدنه ماشین تیبا مزبور را مشاهده می کنیم:

نام شرکت بیمهنرخ به تومان
شرکت بیمه کوثر507,994
شرکت بیمه تعاون579,879
شرکت بیمه دانا594,956
شرکت بیمه البرز637,453
شرکت بیمه پارسیان646,675
شرکت بیمه آسیا652,365
شرکت بیمه رازی704,140
شرکت بیمه پاسارگاد813,739
شرکت بیمه ما929,464
شرکت بیمه ایران978,547

ارزان ترین بیمه ثالث موتور

ارزان ترین بیمه ثالث موتور را نیز می توانید با وارد کردن اطلاعات موتورسیکلت خود در وب سایت بیمیک، جستجو نموده و با مطالعه شرایط هر شرکت ارائه دهنده بیمه، بهترین آن را هوشمندانه خریداری کنید.

نرخ بیمه پایه موتورسیکلت نیز از سوی شرکت بیمه مرکزی ارائه شده و برای موتورهای گازی، موتورهای دنده ای یک سیلندر، موتورهای دو سیلندر و دنده ای سه چرخ متفاوت است. ارزان ترین بیمه ثالث موتور با تفاوت بسیار کم در این نرخ ها همراه بوده و شرکت های بیمه قادر به اعمال تخفیفت های بسیار قابل توجه نیستند.

آیا موتور بیمه بدنه دارد؟

در دورانی که موتورسیکلت ها نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، حتما از خود می پرسید که آیا موتور بیمه بدنه دارد؟ پاسخ قطعا مثبت است. موتورسیکلت نیز یک وسیله نقلیه بسیار ارزشمند است، اما در نظر داشته باشید که با توجه به ریسک های بالای سرقت موتورسیکلت، این پوشش بیمه بدنه، سرقت درجای موتورسیکلت را چه به صورت جزئی و چه به صورت کلی، پوشش نمی دهد.

اما خسارت های ناشی از برخورد یا واژگون شدن موتورسیکلت و نیز آتش سوزی در شمار پوشش های بیمه بدنه موتورسیکلت قرار گرفته است. بنابراین در پاسخ به این پرسش که آیا موتور بیمه بدنه دارد؟ باید گفت که بله، اما شرایط و پوشش های آن در قیاس با بیمه بدنه خودرو، تفاوت هایی دارد که به مهم ترین آن اشاره کردیم.

سخن پایانی

برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه ماشین و ارزان ترین بیمه شخص ثالث ماشین و موتورسیکلت، می توانید به وب سایت بیمیک مراجعه نموده و ضمن قرار دریافت در یک محیط کاربری هوشمند، بهترین مقایسه ها را انجام دهید.

پس از به دست آوردن یک مقایسه هوشمندانه میان شرکت های بیمه مختلف، می توانید بهترین خرید بیمه ماشین را داشته و از خدمات آن در درجه ممتاز برخوردار شوید. به علاوه در وب سایت فروش اینترنتی بیمه بیمیک، امکان خرید قسطی انواع بیمه نامه ها نیز فراهم شده است و کاربران می توانند از این امکان، بهره مند شوند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 961

به "ارزان ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟ - سامانه بیمیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟ - سامانه بیمیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید