لزوم حمایت از اصناف دشتستان در پی تعطیلی مراکز کسب و کار

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/بوشهر با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی شهر برازجان از روز سه شنبه 13 اسفند ماه و پس از آن تعطیلی تمام مراکز کسب و کار و اصناف به دلیل شیوع کرونا این افراد متحمل خسارت هایی شده اند.

لزوم حمایت از اصناف دشتستان در پی تعطیلی مراکز کسب و کار

رئیس اتاق اصناف دشتستان در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در مجتمع های تجاری و به ویژه بازار شمالی و با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان تصمیم بر تعطیلی بازار قطعا نتایج مثبتی در بر خواهد داشت.

روح الله اسماعیلی با بیان اینکه در این شرایط هر کس به سهم خود کمک کند، ادامه داد: این اقدام توانسته حساسیت مردم را نسبت به بیماری بیشتر و با توجه به تعطیلی بازار گناوه از هجوم مسافران استان های دیگر و شهرستان های همجوار نیز تا حدود زیادی جلوگیری کند.

اقدام تحسین برانگیز بازاری ها و لزوم حمایت از آنان

پس از حدود یک هفته تعطیلی واحدهای صنفی رئیس اتاق اصناف دشتستان نامه ای جهت جلب حمایت از این واحدها به فتح الله نوروزی، فرماندار این شهرستان نوشته است. متن کامل این نامه در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و ادای احترام همانگونه که مستحضرید پیرو مصوبه شورای سلامت و پدافند غیر عامل، کسبه و بازاریان شهرستان دشتستان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کووید- 19 و حفظ سلامت شهروندان محترم طی اقدامی تحسین برانگیز اقدام به تعطیلی محل کسب خود کرده و در کمک به کنترل و عدم شیوع این بیماری گامی موثر برداشته اند.

اینجانب به نمایندگی از روسای محترم اتحادیه های صنفی بر خود واجب دانسته با توجه به عدم فعالیت واحدهای صنفی در ایام پایانی سال که چشم امید کسبه و بازاریان به این روزها است در امر حمایت از رسته های صنفی که مشمول تعطیلی می باشند از محضر حضرتعالی درخواست حمایت و پیگیری تخفیف مالیاتی اصناف - تعویق اقساط سر رسید - عدم برگشت چک متصدیان واحدهای صنفی توسط بانکهای عامل - بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی - ایجاد بسته حمایتی و پرداخت تسهیلات بدون سود به واحدهای صنفی در مورد کمک هزینه پرداخت بدهی را دارم.

ان شاءالله با کمک خداوند و همت تمامی آحاد جامعه هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در سطح جامعه باشیم.

صمیمانه از همکاری حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

روح الله اسماعیلی

رئیس اتاق اصناف دشتستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 293

به "لزوم حمایت از اصناف دشتستان در پی تعطیلی مراکز کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حمایت از اصناف دشتستان در پی تعطیلی مراکز کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید