مارادونا: مثل ایگواین به ناپولی خیانت نکردم

به گزارش مجله چایی، اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی ایتالیا از هموطن خود در یوونتوس به عنوان یک خائن یاد کرد.

مارادونا: مثل ایگواین به ناپولی خیانت نکردم

به گزارش خبرنگاران، روزی که انتقال گونسالو ایگواین از ناپولی به یوونتوس و قرارداد 90 میلیون یورویی اش با بانوی پیر که رقیب اصلی تیم او در کورس قهرمانی بود قطعی شد، دیدیه گو مارادونا تلاش فراوانی کرد که درباره این اتفاق اظهارنظری آمیخته با احساسات متعصبانه اش نسبت به ناپولی انجام ندهد.

در آن روزها در حالی که بیشتر اهالی شهر ناپل از ایگواین به عنوان یک خائن یاد می کردند، مارادونا سعی کرد به هموطنش برای پیوستن به یوونتوس حق دهد اما گلی که ایگواین شب گذشته (شنبه) در بازی خانگی یوونتوس به ناپولی زد و با آن شکست تیم میهمان را رقم زد، سبب شد مارادونا احساس واقعی خود را درباره هموطنش بروز دهد و مثل دیگر طرفداران ناپولی از مهاجم پیشین رئال مادرید به عنوان یک خائن یاد کند.

مارادونا درست در شبی شاهد شکست تیم محبوب دوران بازیگری اش بود که 56 ساله شد و زخم خوردن از ایگواینی که تا فصل پیش قهرمان ناپل بود، تلخی این باخت را برای او دو چندان کرد.

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: امروز تولد 56 سالگی من است، اما ناراحتم چون ما به یوونتوس باختیم. مقابل این یوونتوس، ناپولی که من برایش بازی می کردم، حتماً چهار گل می زد. اگر باور نمی کنید، می توانید بروید و از پدران تان بپرسید. این یوونتوس قدرت یوونتوسی که من روبه رویش بازی می کردم را ندارد.

ایگواین شب گذشته بعد از زدن گل دوم پیروزی 2 بر یک یوونتوس در تورین، خوشحالی نکرد، اما این حرکت او هم نتوانست از نفرتی که مارادونا از او پیدا کرده است، کم کند.

مارادونا گفت: من خائن نیستم. برایم مهم نیست که ایگواین چه کار کرد. او می تواند به همین منوال به کارش ادامه دهد. برای من او واقعاً مهم نیست. من عذاب وجدان ندارم چون هرگز به ناپولی خیانت نکرده ام. ناپولی در قلب من است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 213

به "مارادونا: مثل ایگواین به ناپولی خیانت نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا: مثل ایگواین به ناپولی خیانت نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید