ناکامی شارلوا در صعود به لیگ اروپا، در شب ناکامی رضایی، یاران محرمی به مرحله گروهی رسیدند

به گزارش مجله چایی، تیم فوتبال شارلوای بلژیک در شبی که مهاجم ایرانی این تیم نتوانست دروازه تیم لهستانی را از روی نقطه پنالتی باز کند، از صعود به لیگ اروپا بازماند.

ناکامی شارلوا در صعود به لیگ اروپا، در شب ناکامی رضایی، یاران محرمی به مرحله گروهی رسیدند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال شارلوای بلژیک در چارچوب مرحله پلی آف مسابقات لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) میزبان تیم لِخ پوزنان لهستان رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا از صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا بازبماند.

کاوه رضایی و علی قلی زاده از ابتدا در ترکیب تیم شارلوا به میدان رفتند. رضایی در دقیقه 51 فرصت داشت تا دروازه تیم لهستانی را از روی نقطه پنالتی باز کند که این پنالتی را از دست داد. او همچنین در دقیقه 20 مسابقه کارت زرد گرفت. قلی زاده اما در دقیقه 56، پاس تنها گل تیمش را به ممدو فال داد. لِخ پوزنان از دقیقه 77 مسابقه با اخراج لوبومیر ساتکا، 10 نفره به بازی ادامه داد.

تیم دینامو زاگرب کرواسی هم با شکست 3 بر یک فلورا تالین استونی، راهی دور گروهی لیگ اروپا شد. صادق محرمی مدافع ایرانی تیم دینامو زاگرب، در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

در دیگر ملاقات مهم همزمان، پی اس وی آیندهوون هلند با نتیجه 2 بر صفر در خانه روزنبرگ نروژ پیروز شد و به مرحله گروهی لیگ اروپا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 682

به "ناکامی شارلوا در صعود به لیگ اروپا، در شب ناکامی رضایی، یاران محرمی به مرحله گروهی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی شارلوا در صعود به لیگ اروپا، در شب ناکامی رضایی، یاران محرمی به مرحله گروهی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید