تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره دوریان این در آتن

به گزارش مجله چایی، هتل دوریان این آتن | Dorian Inn Hotel

با اقامت در هتل دوریان این آتن Dorian Inn Hotel می توانید بنای تاریخی آکروپولیس و جزایر سارونیک را از تراس آن دیدن کنید. این هتل 3 ستاره در مرکز شهر آتن قرار گرفته است و تا ایستگاه متروی اومونیا تنها 2 دقیقه پیاده روی دارد. بسیاری از جاذبه های معروف شهر آتن همانند آگورای تاریخی و بعلاوه بازار لوازم دست دوم موناستیکراکی در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. در متن زیر خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های آتن را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل دوریان این آتن را مرور کنیم.

تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره دوریان این در آتن

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

خدمات رفاهی هتل دوریان این آتن

تاریخ ساخت هتل به 1974 بر می گردد. اگر وسیله نقلیه به همراه دارید، این هتل هیچ پارکینگی نداشته و باید وسیله خود را در خیابان های اطراف پارک کنید. اینترنت وای فای در همه نقاط هتل آنتن می دهد بعلاوه در اتاق ها نیز اینترنت دارید. میز پذیرش شبانه روز جوابگوی شما خواهد بود. بعلاوه امکاناتی از قبیل خدمات گشت های درون شهری و سفر، انبار چمدان، و صندوق امانات را برایتان فراهم می آورد. کارکنان هتل به زبان های یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند. خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه اضافه به هتل و بعلاوه ماشین کرایه ای و نیز امکان کرایه دوچرخه فراهم خواهد بود. یک پارکینگ گاراژی رایگان در هتل واقع شده است.

خدمات خشکشویی و اتوشویی، امکانات فکس و فتوکپی و استفاده از اتاق جلسات احتیاج به پرداخت هزینه مجزا خواهند داشت. 2 اتاق دیدار، برای شما مهمانان تجاری فراهم شده است. ورود به هتل دوریان این آتن از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 6 صبح می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. می توانید ماشین کرایه کنید. ایستگاه کامپیوتر دارای اینترنت کابلی بوده و صبحانه به صورت رایگان ارائه می گردد. امکان برگزاری مراسمات عروسی نیز در این هتل مهیا می باشد. ازخدمات پذیرش و امکانات هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ورود و خروج سریع
  • خدمات بلیط و میز راهنمای گردشگری
  • آسانسور و باربر
  • فضایی برای افراد سیگاری

امکانات تفریحی هتل دوریان این آتن

استخری روباز بر روی پشت بام فضایی مفرح با نمایی رو به شهر و بنای آکروپولیس را بوجود آورده است. در کنار استخر می توانید استراحت نموده یا حتی سفارش تنقلات دهید. چرا که کافه ای در کنار آن قرار گرفته است.

رستوران هتل

صبحانه را در اتاق خود میل کنید یا از کافه هتل، قهوه های خوشمزه بگیرید. صبحانه ای یونانی برای شما مهمانان هر روز بین ساعت های 06:30 تا 10 صبح آماده می گردد.

  • رستوران دوریان این Dorian Inn: این رستوران در طبقه 12 ام هتل قرار گرفته و تمام وعده های غذایی را سرو می نماید. می توانید انواع غذاهای سنتی یونانی و مدیترانه ای را در این رستوران میل کنید. این فضا هر روز باز می باشد.
  • کافه پشت بام هتل: این کافه نیز، ناهار و شام را سرو می نماید منتها احتیاج به رزرو دارد.

امکانات اتاق های هتل

در کل 146 اتاق دارد که همه امکاناتی همانند تهویه مطبوع، یخچالی، تلفن، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق دیجیتالی دارد. حمام اختصاصی با سشوار،وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، دوش یا وان و حوله در اتاق ها تعبیه شده است. پرده های ضخیم از ورود نور مزاحم روز به داخل جلوگیری می نماید و تخت نوزاد احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری نیز در نظر گرفته شده است. برای رزرو اتاق در هتل دوریان این آتن یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بوداپست در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل دوریان این آتن

  • اتاق سوپریر: 19 مترمربع مساحت، نمایی رو به خیابان به همراه یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت جونیور: نمایی رو به خیابان، 19 مترمربع متراژ به همراه یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق سینگل: 14 مترمربع مساحت، یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره با نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق دوقلو: 17 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق خانوادگی: یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به خیابان دارد. متراژ این اتاق 26 متر مربع است.
  • اتاق تریپل: یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره به همراه نمایی رو به خیابان و متراژ 26 متر مربع دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

مرکزیت داشتن هتل 3 ستاره دوریان این آتن به شما این امکان را می دهد که به جاذبه هایی همانند تئاتر ملی یونان، میدان اومونیا، سالن شهر آتن، ایستگاه مترو آتن، موزه هنرهای اسلامی، تئاتر گلوریا و کلیسای ارتدوکس یونانی متروپولیس کمتر از 15 دقیقه پیاده روی داشته باشید. ناحیه خرید ارمو تا این هتل نیز تنها 17 دقیقه پیاده روی دارد.

  • میدان موناستیراکی: 700 متر است که با ماشین 7 دقیقه راه خواهد بود. با پیاده روی نیز در عرض 10 دقیقه به این میدان می رسید.
  • موزه ملی باستان شناسی آتن: 900 متر است که با ماشین 10 دقیقه یا با 14 دقیقه پیاده روی به این موزه در شهر آتن می رسید. اتوبوس شماره 21 شما را 12 دقیقه ای در این مکان پیاده می نماید.
  • خیابان ادریانو: 900 متر بوده که با ماشین 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه صنعتی گزی- تکنوپولی: 1.2 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین 6 دقیقه و با اتوبوس 11 دقیقه راه خواهد بود. با 17 دقیقه پیاده روی به این موزه خواهید رسید.
  • : این بنای تماشای، 1.2 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 13 دقیقه، پیاده 20 دقیقه و با مترو 14 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • محله آنافیوتیکا:فاصله این محله، 1.2 کیلومتر تا هتل می باشد. با ماشین 13 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود 20 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • پارتنون: 1.3 کیلومتر تا شما فاصله داشته که پیاده حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این بنای بزرگ برسید. با تاکسی طی کردن این راستا، 13 دقیقه طول می کشد. می توانید تا ایستگاه مترو M1 پیاده روی کنید و سپس با مترو تا این مکان بروید که حدود 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 20.1 کیلومتر است که با ترانسفر فرودگاهی یا تاکسی های فرودگاه 35 دقیقه راه خواهد بود.

موقعیت هتل دوریان این آتن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

یونان، آتن 105 52، پیرئوس 15

Pireos 15, Athina 105 52, Greece

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1425

به "تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره دوریان این در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره دوریان این در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید