مقاله: چرا کانادا به مهاجران بیشتری احتیاج دارد؟

به گزارش مجله چایی، سال جاری، کانادا حدود 300،000 مهاجر پذیرفته است. پیش بینی می گردد این تعداد تا سال 2021 به 350 هزار نفر در سال و یا حتی بیشتر هم برسد.

مقاله: چرا کانادا به مهاجران بیشتری احتیاج دارد؟

با افزایش سن و توقف در سیستم کاری، افراد دیگر به سیستم بهداشت و درمان یاری نمی نمایند، اما هزینه های مراقبت های بهداشتی آنها افزایش می یابد. سازمان Antunes که علاقه مند به تأثیر این امر بود، مطالعه ای را انجام داد که و به آنالیز تأثیر مهاجرت بر سیستم مراقبت های بهداشتی ملی پرداخت.

طبق گزارشی توسط Antunes در سال 2019، مهاجرت، کلیدی برای استراتژی رشد کانادا است زیرا مشاغل نمی توانند رشد نمایند وقتی قادر به استخدام کارگران نیستند.

اساساً، استخدام کارگران جدید برای کارفرمایان و مشاغلی که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارند و باعث رشد مالی می شوند یک چالش است.

بازار کار فشرده البته مزایایی هم دارد. یافتن شغل برای مردم آسان تر است و حتی ممکن است در کوتاه مدت دستمزد آنها افزایش یابد.

گروهی از افراد که بین سالهای 1946 و 1964 متولد شده اند، اکثریت سالمندان را تشکیل می دهد و همانطور که تعداد آنها به طور فزاینده ای بازنشسته می شوند موجب عدم تعادل در نیروی کار شده و باعث ایجاد انواع فشارها بر دولت و مشاغل می شوند.

منبع مقاله: چرا کانادا به مهاجران بیشتری احتیاج دارد؟

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 883

به "مقاله: چرا کانادا به مهاجران بیشتری احتیاج دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چرا کانادا به مهاجران بیشتری احتیاج دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید