منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/بوشهر رئیس انجمن خرمای ایران گفت: منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست، بلکه مربوط به نحوه عملکرد و فرایند مدیریت داخلی است که باید جدی گرفته شود.

منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست

محسن رشید فرخی در افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر عنوان نمود: نمایشگاه ها پنجره های صادراتی هر کشور رو به دنیای خارج هستند که اگر تقویت شوند می توانیم صادرات خوبی داشته باشیم.

وی شرح داد: متاسفانه در برهه کنونی دچار بحران کشورهای متخاصمی هستیم که به هر نحو ممکن می خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند، لذا خودمان باید سعی کنیم مسائل را حل کرده و کاهش دهیم.

رئیس انجمن ملی خرمای ایران بیان کرد: منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست، بلکه مربوط به نحوه عملکرد و فرایند مدیریتی فعلی است که رکود صادرات را رقم زده است.

رشید فرخی بیان کرد: باید با توجه به تجارب کشورهای دیگر در این حوزه الگو گرفته و در راه رشد صادرات و رونق تولید حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی عصر روز جاری برگزار گشت که تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 38

به "منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا بسیاری از مسائل امروز تحریم ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید