میزبانی اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) از زوج های جوان در نیمه شعبان خبرنگاران

به گزارش مجله چایی، ثبت نام زوج های جوان برای بهره مندی اتاق عقد حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علی ها در نیمه شعبان، از دوم فرودین ماه شروع شده است.

میزبانی اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) از زوج های جوان در نیمه شعبان خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هم زمان با اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان (عج) در نیمه ماه شعبان، اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) ثبت نام ویژه این مناسبت را شروع نموده است.

اتاق عقد از دوم فروردین 1400 ثبت نام را شروع نموده و به صورت ویژه از زوجینی که قصد برگزاری عقد خود در روز نیمه شعبان را دارند ثبت نام به عمل می آورد.

اتاق عقد در روز های عادی با ظرفیت سه اتاق فعالیت می نماید که در مناسبت های ویژه با توجه به افزایش زوجین، این ظرفیت افزایش می یابد.

ثبت نام زوجین برای برگزاری مراسم عقد در روز نیمه شعبان با استقبال خوبی همراه بوده و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 11 الی 18 به صورت حضوری به صحن حضرت جوادالائمه علیه السلام، جنب باب الکرامه مراجعه و ثبت نام نمایند و یا با شماره تلفن 37175404، 025 تماس گرفته و نوبت دریافت نمایند.

اتاق عقد حرم بانوی کرامت با توجه به شیوع بیماری کرونا در روز های عادی در ساعات محدود فعالیت می نماید، اما در ایام خاص و مناسبت های ویژه از ساعت 8 صبح تا غروب آفتاب میزبان زوج های جوان است.

اتاق عقد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را دنبال می نماید به همین علت ظرفیت هر اتاق به 10 نفر کاهش یافته و به هنگام ثبت نام زوج های جوان، فقط به 10 نفر از میهمانان کارت ورود داده خواهد شد و زدن ماسک الزامی و پذیرایی نیز به هنگام عقد ممنوع است.

همچنین رعایت فاصله اجتماعی توسط میهمانان ضروری بوده و چیدمان جایگاه ها نیز بر اساس شیوه نامه های بهداشتی اجرا شده است و ضدعفونی فضای اتاق و جایگاه ها نیز بعد از اجرای هر عقدی به صورت مستمر انجام می گردد.

خاطرنشان می گردد، زوجین شهرستانی نیز می توانند با تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت حرم بانوی کرامت از صفحه اختصاصی اتاق عقد حرم فرم های ثبت نام را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1022

به "میزبانی اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) از زوج های جوان در نیمه شعبان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) از زوج های جوان در نیمه شعبان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید