نتایج جالب نظرسنجی از کارمندان کشورهای مختلف

به گزارش مجله چایی، دنیای نوظهور کاری و عملکردهای تازه کارمندان

گروه تحقیقاتی لینکداین در نظرسنجی تازه خود موسوم به New Norms از 15 هزار و 75 کارمند تمام وقت بین 18 تا 66 ساله در 19 کشور، بر رویکردهای نوظهور در دنیای کار و عملکرد تازه کارمندان در مقابل آن تمرکز کرده است. این نظرسنجی نحوه به اشتراک گذاری عقاید کارکنان حرفه ای تمام وقت، گذشته کاری و ظاهر آنها در محیط کار را به عنوان ابزارهایی که برندهای حرفه ای کارمندان را در اینترنت و در محل کار شکل می دهد، به نمایش می گذارد. با خبرنگاران همراه باشید:

نتایج جالب نظرسنجی از کارمندان کشورهای مختلف

اشتراک در شغل

می دانیم که حمایت یک دوست نزدیک در محیط کار می تواند ما را در بهره وری بیشتر یاری کند، اما توانایی حمایت از موفقیت های دیگران در محیط کار نیز برای بسیاری از افراد انگیزه بخش است. بیش از 26 درصد کارمندان در سطح دنیا گفته اند گفت وگو با همکاران در مورد موفقیت ها به آنها انگیزه خواهد داد. این در حالی است که تنها 5/ 7 درصد کارمندان چنین گفت وگویی را آزاردهنده دانسته اند. به اشتراک گذاری اطلاعات در رسانه های اجتماعی ظاهرا این فرایند را دنبال می کند. یک چهارم کارمندان در سطح دنیا گفته اند که صحبت کردن در مورد پیشرفت هایشان در رسانه های اجتماعی برایشان راحت تر است. این موضوع هم در کشورهای مختلف فرایند بسیار متفاوتی دارد. به عنوان نمونه، بیشتر ژاپنی ها (74 درصد) به عمومی کردن کارهای خود در رسانه های اجتماعی معتقدند، در حالی که این تعداد در هند تنها 7/ 10 درصد است. به طور کلی، 16 درصد افراد در کل دنیا این حس را داشته به اشتراک گذاری عقاید کاری شان در سایت های شبکه های اجتماعی مهم است. از هر 10 کارمند یک نفر اعتقاد دارد وقتی نظرات کاری خود را در کانال های اجتماعی به اشتراک می گذارد، همکارانش احترام بیشتری برای او قائلند.

گفتن حقیقت

تنها 8/ 46 درصد کل کارمندانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند بیان داشته اند، که در صورت اخراج شدن از محل کار قبلی خود، این موضوع را با صداقت اعلام می کنند. 12 درصد از کارمندان تمام وقت نیز گفته اند اگر اخراج شده باشند، این موضوع را در رزومه یا پروفایل های لینکداین خود نمی گویند. میزان صداقت کارمندان از کشوری به کشور دیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال، 56 درصد کارمندان آمریکایی گفته اند که اگر از کاری اخراج شوند، تلاش می کنند این موضوع را مخفی سازند. این موضوع بین آمریکایی های 25 تا 34 ساله بیشتر است، به طوری که 70 درصد کارمندان این دامنه سنی گفته اند در مورد سابقه اخراج خود صداقت ندارند. در برزیل، بیشتر کارمندان (7/ 69 درصد) در مورد مساله اخراج خود کاملا شفاف رفتار می کنند، در حالی که این رقم در هنگ کنگ تنها 1/ 24 درصد است.

اظهار نظر روشن

هرچقدر سابقه کاری داشته باشید، با این حس آشنایید که بیشتر افراد دوست دارند علیه رئیس شان یا کارمندی که تفکر دارند کار اشتباهی انجام می دهد، صحبت کنند. بیشتر ما از ترس اینکه با عکس العمل های تند روبرو شویم، از بیان نظرات خودمان امتناع می ورزیم؛ البته گاهی اوقات سکوت کردن امکان دارد، بهترین اقدام باشد. سن و تجربه این رویکرد افراد را تغییر داده و هر چه سن کارمندان بالاتر، تمایل آنها به ابراز نظر علنی بیشتر خواهد شد. در رده سنی 18 تا 24 سال، 8/ 57 درصد افراد معمولا با همه چیز موافقند و اظهار نظر علنی نمی کنند. با این حال، نظرسنجی New Norms نشان داده بیش از نیمی از کل شرکت کنندگان (56 درصد)، با اظهار نظر علنی و به اشتراک گذاری عقاید، همکاران خود را به چالش کشیده و 8/ 53 درصد نیز این کار را در مورد رئیس خود انجام می دهند که البته در ابتدای سابقه کاری خود چنین کاری نمی کردند. همچنین این نظرسنجی دریافته که افراد هنوز به ایده لباس متناسب با شغلی که می خواهند اعتقاد دارند. نزدیک به 30 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند طوری لباس می پوشند که در محیط کار تاثیر بگذارند. تنها درصد اندکی از افراد (9/ 11 درصد) گفته اند که کارمندان بدون پروفایل لینکدین را استخدام نخواهند کرد. تعجبی ندارد که پروفایل های حرفه ای طبق سه مولفه زیر رتبه بندی می شوند:

1) تجربه کاری (4/ 56 درصد)

2) سوابق تحصیلی (6/ 28 درصد)

3) تجربه کار داوطلبانه (6/ 16 درصد)

یک سوم کارمندان در کل دنیا با این موضوع موافق هستند که اگر از شغلی رضایت ندارند، بهتر است در همان ماه اول آن را ترک کنند، در حالی که دو سوم آنها براین اعتقادند بهتر است یک سال صبر کنند تا این اقدام تاثیر منفی بر سابقه شغلی آنها نداشته باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1461

به "نتایج جالب نظرسنجی از کارمندان کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج جالب نظرسنجی از کارمندان کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید