کسب و کار

جدیدترین مدل های مدرن شیرآلات 2024

شیرآلات لوکس کسری، با تلفیق هنرمندانه زیبایی ظریف و کارایی برجسته، یک گزینه بی بدیل برای افرادی است که در پی ارتقای کیفیت و زیبایی فضاهای خود هستند.

14 دی 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

چرا فراوری این آیفون دوست داشتنی متوقف شد؟

ایسنا نوشت: سری نو آیفون 15 فاقد مدلی با مقدار صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

اینتر برای جذب طارمی دست به کار شد

نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا میخواهد مهاجم تیم ملی ایران را جذب کند.

18 مرداد 1402

خرید اینترنتی اما درست!

خواندن نظرات دیگران قبل از خرید آنلاین، به خرید هوشمندانه ما یاری می نماید اما با توجه به توان مالی اقشار مختلف جامعه، به نظر می رسد ثبت نظر خود، بعد از خرید یک محصول، رسالت اجتماعی ما شده و ریسک خرید اشتباه را برای اقشار میانه جامعه کاهش می دهد.

22 خرداد 1402

روح های نفرین شده در کالبد عروسکهدیه عجیب

هر وقت که دخترک عروسکش را به دست می گرفت و آغاز به بازی می کرد صداهای عجیب و غریبی از اتاقش به گوش می رسید.

5 خرداد 1402

مسائل فنی متعدد Star Wars Jedi: Survivor سازندگان را مجبور به عذرخواهی کرد

بازی جنگ ستارگان جدای: دوام آورنده (Star Wars Jedi: Survivor) چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت خوبی کسب کند و توجه منتقدان را نیز به خود جلب کند. این بازی دنباله عنوان قبلی یعنی فالن اوردر (Fallen Order) بوده و شما را در جای یک جدای حرفه ای قرار می دهد.

12 اردیبهشت 1402

تفاهم نامه همکاری کانون با سازمان آموزش و پرورش استثنایی امضا شد

به گزارش خبرنگاران، این تفاهم نامه سه شنبه(5 اردیبهشت ماه) به امضای حامد علامتی، مدیرعامل کانون و حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور رسید. دو طرف در زمینه فراهم آوردن زمینه حضور این مخاطبان، شامل بچه ها و نوجوانان دارای...

6 اردیبهشت 1402

یک کیلوگرم پنیر لیقوان چند؟

عمده شیرهای موجود در واحدهای صنفی شیر گاوی است، قیمت این محصول بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار در درب دامداری هر کیلوگرم 12 هزار تومان است و در فروشگاه ها با نرخ 18 هزار تومان عرضه می گردد.

22 فروردین 1402

نصب این اپلیکیشن ها برای کارمندان فرانسوی ممنوع شد

یورونیوز نوشت: فیگارو گزارش داده که دولت فرانسه نصب برنامه های تفریحی مانند تیک تاک، نت فلیکس و بعلاوه بازی کندی کراش را روی موبایل کارمندان خود ممنوع نموده است.

5 فروردین 1402

باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی

باکس های بتنی به منظور ایجاد مجرایی با قابلیت نصب آسان برای آب ریزی جریان های آب معرفی شدند که در آن، ساخت وساز می تواند مانعی در مسیر جریان طبیعی ایجاد کند.

13 اسفند 1401

اجناس این بازار مورد احتیاج زنده و مرده بود

بازار مسگرها (تهران)، یکی از چهار راسته اصلی چهارسوق بزرگ، واقع در بازار بزرگ تهران است. این بازار که تاریخچه شگل گیری اش به سال 1261 برمی شود از چهارسوق بزرگ آغاز شده و تا گذر لوطی صالح امتداد پیدا می نماید.

10 اسفند 1401

کارلوس کی روش؛ آقای غیرقابل اعتماد

روزنامه همشهری نوشت: همه چیز از یک تصویر اغراق آمیز شروع می گردد؛ تصویری که در طول یک دهه گذشته از سوی یک عده در داخل کشور ساخته شد و سعی داشت به طرفداران فوتبال القا کند کارلوس کی روش تعصب ویژه ای نسبت به ایران دارد. بار ها شنیده شد که می گفتند کارلوس از...

7 اسفند 1401

آیا بلیط هواپیما کاغذی لازم است؟

دلایل سفرامروزه افراد زیادی به اقصی نقاط جهان سفر می کنند که علت این سفرها می تواند مختلف باشد، مثلا برخی از افراد با توجه به شرایط شغلی خود مجبورند تا دفعات متعددی را به دیگر نقاط جهان سفر کنند و یا افرادی برای درمان پزشکی باید به شهر یا کشور دیگری بروند....

21 بهمن 1401

رشد بودجه تحقیق و توسعه شرکت های اینترنتی در چین (تورهای چین)

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین بیان کرد در سال گذشته میلادی، هزینه تحقیق و توسعه این شرکت ها در مجموع 77.18 میلیارد یوان (حدود 11.45 میلیارد دلار) بود که 7.7 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت.

18 بهمن 1401

قیمت خودروهای وارداتی در بازار منطقه ، عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار ایران

تا به امروز عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار خودروی ایران تأیید شده است که محدوده قیمت آنها بین 12هزار و 500 تا 27هزار دلار است.

9 بهمن 1401

انواع سفر در جهان ، رهایی از مسائل پیش رو در انواع سفر شما

ما انسان ها سفر کردن به منظور تماشا مکان های نو و بدست آوردن تجربه های نو را دوست داریم زیرا تغییر در زندگی ایجاد نموده و از احساس یکنواختی دور می شویم. البته سفر انواع مختلفی دارد که هر کدام به علت خاصی صورت می گیرد. برخی با هدف سرگرمی و برخی دیگر با هدف...

20 دی 1401

احمد ارچنگ از مهمترین طراحان فرش و پدیده ای در این هنر به شمار می رود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، احمد ارچنگ از مهمترین طراحان فرش و پدیده ای در این هنر به شمار می رود.

5 دی 1401

جاذبه های گردشگری بانکوک ، قسمت اول

بانکوک، مرکز و مرکز تجاری کشور تایلند، شهر رودهای خروشان و فرشتگان است؛ شهری پر از منظره ها دیدنی که در نزدیکی خلیج بانکوک و در کرانه رود چائو فرایا پهلو گرفته است. این شهر توریستی، سالانه بیشترین تعداد توریست در دنیا را به سمت خود می کشاند. در بانکوک...

17 آذر 1401

شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست.

6 آذر 1401
تعداد: (239)