نیکنام حسینی پور: همچنان پیگیر شرایط رضا رویگری هستیم

به گزارش مجله چایی، نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان نمود که حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهاد های دست اندرکار فرهنگ و هنر کشور است.

نیکنام حسینی پور: همچنان پیگیر شرایط رضا رویگری هستیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، دو نفر از مدیران صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از مدیرعامل صندوق روز شنبه 24 اردیبهشت با حضور در منزل رضا رویگری، پیگیر شرایط این هنرمند پس از ترخیص از آسایشگاه کهریزک شدند.

نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این ملاقات با ابراز خرسندی از بهبود نسبی شرایط روحی و جسمی این هنرمند پیشکسوت گفت: با توجه به تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری شرایط این هنرمند و یاری های صندوق اعتباری هنر و همراهی سازمان صدا و سیما و تمامی دوستداران و دغدغه مندان هنرمندان کشور آقای رویگری در شرایط مطلوبی قرار گرفتند.

حسینی پور اضافه نمود: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهاد های دست اندرکار فرهنگ و هنر کشور است. صندوق اعتباری هنر نیز در کنار دیگر نهاد های مسئول و دوستداران هنرمندان کوشش می نماید تا مسائل این هنرمند مرتفع گردد و بار دیگر شاهد حضور وی در عرصه های فرهنگ و هنر باشیم.

کریمی معاون اعضای صندوق نیز با اشاره به ملاقات مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک گفت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر شرایط این هنرمند شد و بیان نمود با توجه به استقرار آقای رویگری در منزل و احتیاج به خدمات پزشکی، پرستاری و مراقبت های لازم، آمادگی همه جانبه صندوق اعتباری هنر برای یاری در هزینه های درمانی و پرستاری این هنرمند پیشکسوت را اعلام کردند.

وی عنوان کرد: وظیفه ما در صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر کشور است. در چند ساله اخیر نیز از سوی صندوق پیگیر مسائل آقای رضا رویگری بودیم، در حد توان و مقدورات از ایشان حمایت کردیم و این یاری ها همچنان هم ادامه خواهد داشت. پس از این نیز در کنار این هنرمند هستیم تا مسائل جسمی و روحی ایشان به مرور بهبود یابد.

مختارنامه، بوتیک، سال های مشروطه، معصومیت از دست رفته، معراجی ها، دارا و ندار، به کجا چنین شتابان و محله برو و بیا از جمله سریال ها و فیلم هایی سینمایی رویگری است که در چندسال اخیر به علت بیماری کمتر شاهد حضور وی در آثار سینمایی و تلویزیونی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1527

به "نیکنام حسینی پور: همچنان پیگیر شرایط رضا رویگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکنام حسینی پور: همچنان پیگیر شرایط رضا رویگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید