همایش آنلاین آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار گشت

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، بازاریابی به روش های سنتی جای خود را به شیوه های مدرن تری همچون بازاریابی دیجیتال داده است. از این رو مدیران و نمایندگان شرکت های دانش بنیان دعوت شدند تا در همایش آنلاین آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال به تقویت بنیه علمی و تجاری خود بپردازند.

همایش آنلاین آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار گشت

مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری، سلسله گردهمایی های حقیقی و مجازی را برگزار کرده است، که هدف محوری آن رونق بازاریابی و اصول علمی مرتبط با آن در میان شرکت های دانش بنیان است.

آخرین مورد از این نشست های مشاوره و هم اندیشی، منسجم و هدفمند در قالب وبینار آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار گشت. در هر کدام از این نشست ها که با هدف ارتقایی آگاهی و دانش مدعوین و مدیران شرکت های دانش بنیان برگزار می شود، کارشناسان و خبرگان آن حوزه دعوت می شوند.

شناسایی فضای که مخاطبین اصلی شرکت دانش بنیان در آن حضور دارند از جمله مسائلی بود که در این وبینار بر آن تاکید شد. این نکته باید محرز شود که این مخاطبین بیشتر به چه شبکه اجتماعی علاقه دارند.

شرکت های دانش بنیان باید بدانند که دغدغه های مشتریان آنها شامل چه مواردی می شود تا بر اساس آن سیاست های خود را در این حوزه تبیین کند.

شرکت های دانش بنیان باید توجه داشته باشند که مشتریان آنها بیش از آنکه به دنبال این باشند که آنها چه محصولی تولید می کنند، به دنبال این هستند که بدانند این محصولات چه مزیت های دارند.

جهت استفاده علاقه مندان و مدیران و فعالان شرکت های دانش بنیان و فناور، فایل ویدیویی این نشست مجازی، هفته آینده از طریق وبسایت daneshbonyan.ir در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 442

به "همایش آنلاین آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش آنلاین آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید