همایش عروسک های محلی اقوام ایران و سایر ملل برگزار می گردد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری، لیلا کفاش زاده مسئول گروه کودک و نوجوان پژوهشگاه با اعلام این خبر گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 14 بهمن ماه است و محدودیتی درتعدادو اندازه عروسک های ارسالی نیز وجود ندارد.

همایش عروسک های محلی اقوام ایران و سایر ملل برگزار می گردد

او تاکید نمود: هویت و لباس عروسک ها باید ملی، قومیتی، آئینی، اسطوره ای یا تاریخی باشد و عروسک های بدون شناسنامه درمسابقه شرکت داده نمی شوند.

به گفته این پژوهشگر، دبیرخانه مسابقه، ارسال کننده را صاحب اثر می شناسد و درصورتی که خلاف آن ثابت گردد اثر از مسابقه حذف و امتیازات آن باطل می گردد.

کفاش زاده اضافه نمود: عروسک های شرکت کننده قابلیت نمایش های دوره ای داخلی و خارجی را با حفظ مالکیت معنوی صاحب اثر دارا هستند.

به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاهی راه می یابد لوح تقدیر اعطا و درپایان نیزکتابی به همراه شناسنامه آثار چاپ و منتشر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ارسال اثار به دبیرخانه به منزله پذیرش مقررات شرکت در مسابقه است، گفت: مسابقه عروسک های محلی اقوام ایران و سایر ملل 19 بهمن ماه سالجاری و محل برگزاری آن نیز در محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

این همایش و مسابقه توسط دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مشارکت امور زنان و خانواده سازمان، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم)، مرکز غیردولتی توسعه راهبردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملل و موسسه آوای طبیعت پایدار برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 268

به "همایش عروسک های محلی اقوام ایران و سایر ملل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش عروسک های محلی اقوام ایران و سایر ملل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید