هیات تجاری 70 نفره ایران به یونان می رود

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران: دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان از اعزام هیات تجاری 70 نفره به یونان ظرف 45 روز آینده اطلاع داد و گفت: این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می نمایند و اعضای این هیات قرار است برای آنالیز زمینه های همکاری به این کشور سفر نمایند.

هیات تجاری 70 نفره ایران به یونان می رود

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در دیدار سفیر جدید ایران در یونان با هیات رییسه اتاق تهران، دو طرف در خصوص توسعه مناسبات تجاری ایران و یونان به گفت و گو نشستند.

در این دیدار، مجید موافق قدیری، دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان با اشاره فرایند شکل گیری این شورا، خطاب به سفیر جدید یونان تبدیل شورای مشترک به اتاق مشترک ایران و یونان و نیز تسهیل صدور ویزا برای بازرگانان ایرانی برای ورود به یونان را درخواست کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اعزام هیات تجاری 70 نفره به یونان ظرف 45 روز آینده اطلاع داد و گفت: این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می نمایند و اعضای این هیات قرار است برای آنالیز زمینه های همکاری به این کشور سفر نمایند.

قدیری همچنین از اعزام هیاتی متشکل از فعالان حوزه کشتیرانی به یونان نیز اطلاع داد.

رییس اتاق تهران نیز افزایش مراودات تجاری ایران و یونان را مورد تاکید قرار داد و تشکیل اتاق مشترک را به وسیله اتاق ایران قابل پیگیری دانست.

مسعود خوانساری همچنین خواستار افزایش آمد و رفت های تجاری میان ایران و یونان شد.

وی گفت: در اتاق تهران مطالعاتی شروع شده است که ضرورت های اقتصاد ایران پس از لغو تحریم ها را مورد آنالیز قرار می دهد.

خوانساری اضافه نمود:اتاق تهران میخواهد، بر مبنای این پژوهش ها، موانع و مسائل رونق اقتصاد را شناسایی کند و برای برطرف این موانع راهکارهایی را به سیاستگذاران ارائه کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 364

به "هیات تجاری 70 نفره ایران به یونان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات تجاری 70 نفره ایران به یونان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید